سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۲

بررسی چهار لایحه در کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرقزوین

در جلسه کمیسیون شهرسازی ،املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین، لوایح ارسالی حوزه املاک و توافقات شهرداری قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیرامون هر کدام از لوایح تصمیم گیری شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، در جلسه کمیسیون شهرسازی، املاک وحقوقی شورای اسلامی شهر قزوین لایحه توافق با شرکت هواپیمایی خدمات ویژه مبنی بر تغییر خط پروژه پس از بحث و بررسی مورد موافقت قرار گرفت.

این گزارش می افزاید؛ لایحه توافق با آقای دقتی پیرامون تغییر کاربری و تفکیک قسمتی از زمین موقوفه‌ آقای جمال وزیر در شهرک دانش مورد واکاوی  اعضای کمیسیون قرار گرفت و نقشه تفکیکی و وضعیت قطعات و سهم شهرداری دراین توافق به دقت مورد بررسی قرار گرفت و به تایید رسید.

گفتنی است ؛ همچنین لایحه هزینه آماده سازی در تعاونی های نه گانه و منطقه عظیمیه مبنی  براینکه برخی از افراد در سال های گذشته  هزینه را به حساب تعاونی مذکور پرداخت نموده اند و در حال حاضر تقاضای بخشش و یا تخفیف قسمتی از بهای هزینه آماده‌سازی‌ که به روز دریافت می شود را داشتند، مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تا مدارک و مستندات بیشتری در این  خصوص ارائه گردد تا تصمیم جامع تری اخذ شود.

این گزارش تصریح می کند؛ لایحه پرونده آقای بختیاری نیز در این جلسه با حضور اعضای کمیسیون ماده ۳۸ بررسی شد و دراین خصوص تصمیم سازی شد .

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط