یکشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۰

در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد؛

برگزاری برنامه های فاخر و در تراز ملی در حوزه کودک

جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست قاسم اللهیاری، با حضور اعضا و با هدف بررسی برنامه های مدیریت شهری در روز جهانی کودک و نامه های واصله تشکیل جلسه داد.


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین ،اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی برنامه های مدیریت شهری در روز جهانی کودک  بر ضرورت برگزاری برنامه های فاخر و در تراز ملی از جمله جشنواره بازی و اسباب بازی تاکید نمودند.

جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست قاسم اللهیاری، با حضور اعضا و با هدف بررسی برنامه‌هاي مدیریت شهری در روز جهانی کودک ،ارزیابی کمک عمرانی به مساجد  برگزار گردید.

این گزارش می افزاید: در این جلسه برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین  به ارائه برنامه های درنظر گرفته شده  به مناسبت روز جهانی کودک پرداخت.

به گفته وی ،دیدار کودکان با اعضای شورا، نمایش انیمیشن پسر دلفینی، سمینار مجازی گردشگری کودک،محفل قرآن ویژه  کودکان،نقاشی کودک در ابعاد بزرگ ،بازی نوستالژی در پیاده راه فرهنگی سبزه میدان،رونمایی از فرش چهل تکه،عضویت رایگان کودکان در کتابخانه ها از جمله برنامه های طرح ریزی شده  به مناسبت روز جهانی کودک خواهد بود.

درادامه این جلسه همچنین منجم سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نیز به ارائه برنامه های سازمان متبوع خود در راستای روز جهانی کودک اشاره نمود و به توضیحاتی در خصوص فضاسازی شهری پرداخت.

این گزارش خاطر نشان می کند:اعضای کمیسیون دراین بخش از جلسه بر لزوم هویت بخشی و گرامیداشت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در جشنواره پرچم ،توجه به برگزاری برنامه های  فاخر و در تراز ملی از جمله جشنواره بازی و اسباب بازی،توجه به رنگ و بوی مذهبی در اجرای برنامه های کودک،راه اندازی حسینیه کودک،توجه به تشکل‌های مردمی و استفاده از این ظرفیت دراجرای برنامه ها،توجه به اقشار آسیب دیده و کودکان معلول،اجرای قصه گویی با همکاری آموزش و پرورش،برگزاری جشنواره آیات و احادیث  تاکید نمودند‌.

بخش دوم جلسه که به بحث و  بررسی پیرامون ردیف کمک عمرانی به مساجد اختصاص داشت، برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین دراین خصوص نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت و اعضای این کمیسیون بر لزوم باز بودن شبانه روزی مساجد و ارایه خدمات به مردم، توجه به وضعیت سرویس‌های بهداشتی مساجد و تدوین آیین نامه ویژه  برای کمک به مساجد در راستای اجرای مصوبه شورای ششم تاکید نمودند
 
پایان پیام/

تصاویر مرتبط