سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

در جلسه کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد؛

انتقال میدان میوه وتره بار نیازمند عزم جدی مسئولان است

رئیس و اعضای کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با حضور در محل ساختمان معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین درجریان اقدامات انجام شده در سطح این معاونت در ارایه خدمات مطلوب به شهروندان قرار گرفتند و بر لزوم عزم جدی مسئولان استانی و شهری در انتقال میدان میوه وتره بار تاکید کردند.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین،جلسه کمیسیون خدمات شهری وشورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا، کاظمی معاون خدمات شهری شهردار و جمعی از مدیران این معاونت در محل ساختمان معاونت شهری برگزار شد.

براساس این گزارش اعضای این کمیسیون ضمن تقدیر از تلاشها و اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در سازمانهای زیر مجموعه معاونت خدمات شهری خواستار توجه به حل مشکلات انتقال میدان میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهری در قزوین شدند. 

این گزارش می افزاید: همچنین راه اندازی ایستگاه آتش نشانی در بازار سنتی قزوین، نصب شیرهای هیدرانت، توجه به آموزش های شهروندی، پاسخگویی به شهروندان و تکریم آنان و توجه به توسعه بوستانها وسلامت شهروندان از جمله موضوعات مطروحه در این جلسه بود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط