یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۰

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین :

دشمن نهاد خانواده را مورد هدف قرار داده است / نتیجه پیاده روی اربعین باید منجر به شکست استکبار، تحقق آرمان پیروزی فلسطین و حرکت به سوی ظهور باشد

دشمن همواره نسبت به اهمیت خانواده به عنوان محوری‌ترین کانون انسجام جامعه طمع داشته و در قالب تهاجم فرهنگی به دنبال ایجاد انحراف و اضمحلال در این نهاد مقدس بوده است.

  1.     به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه این کمیسیون که با حضور هیات اندیشه ورز حوزه مقاومت شهیدان رجایی و باهنر و با محوریت عفاف و حجاب برگزار شد اظهار کرد: پیشرفت کمالات انسانی در یک حیات سالم روانی و جسمی تحقق پیدا می‌کند که خانواده‌ها بسترساز آن هستند؛ لذا مهمترین نهادی را که دشمن هدف قرار داده، خانواده است تا این کانون گرم را متلاشی کند. 
  2. وی افزود: نهاد خانواده به ویژه بانوان و مادران نقش مهمی در مبارزه با تهاجمات فرهنگی نقش موثری دارند.
  3. اللهیاری بر لزوم تولید محتوای مطلوب در فضای مجازی و فعالیت های اغنایی درحوزه عفاف و حجاب تاکید نمود وخاطر نشان کرد: درحوزه تبیلغات حجاب لازم است تا به صورت غیر مستقیم وارد عمل شد و تولید محتوای مناسب در راستای زیست عفیفانه صورت گیرد. 
  4. وی در ابتدای این جلسه درسخنانی ضمن اشاره به جریان عظیم اربعین حسینی بر لزوم توجه مسئولین به ایجاد زیر ساختهای لازم جهت رفاه حال زائران تاکید نمود و گفت: شایسته نیست که با وجود پیش بینی از تعداد زائران، شرایط تردد آنان و سایر امکانات رفاهی آنان مناسب نباشد، لذا بایستی مدیریت دراین عرصه مطلوبتر شود.
  5. اللهیاری بیان کرد: پیاده روی اربعین صرفا با رویکرد زیارتی، یعنی اینکه ما نتوانسته ایم بهره کافی را از این سفر ببریم؛ نتیجه پیاده روی اربعین باید منجر به شکست استکبار، تحقق آرمان پیروزی فلسطین و حرکت به سوی ظهور باشد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط