سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۵

در جلسه تلفیق کمیسیون شهرسازی با عمران شورای اسلامی شهرقزوین صورت گرفت؛

جلسه کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی لوایح املاکی شهرداري قزوین در تالار مردم شورا تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،این جلسه به ریاست مهری السادات تقوی و با حضور اعضا و مدیران و نمایندگان مطلع شهرداری قزوین و با هدف بررسی لوایح املاکی و درخواست‌های مردمی برگزار شد.

بر پایه این گزارش، لوایح ملکی مبنی بر توافق با آقای طیبا مبنی بر واگذاری مازاد خط پروژه به مساحت ۴۲ مترمربع و لایحه توافق با آقای حسین چگینی مبنی بر تملک مورد بحث و بررسی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

همچنین دراین جلسه پرونده توافق با وراث مرحوم طهماسبی مجددا با حضور نماینده مالکین مورد واکاوی قرار گرفت.

گفتنی است؛ درخواست‌های دو منطقه  مشعلدار و دانش مبنی بر رایگان نمودن مجوزهای احداث بنای مرکز جامع سلامت از جمله پایان کار و پروانه ساخت بررسی و اعضای کمیسیون ضمن موافقت با این درخواست خواستار ارایه لایحه این موضوع توسط شهرداری قزوین به شورا شدند.

همچنین دراین جلسه لیست املاک فروش رفته و واگذار شده به پیمانکاران در قالب دیون مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

این گزارش می افزاید؛ درخواست مردمی مبنی بر واگذاری شارع متروکه که مالک سند تعریف شده به معبر دارد مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا این درخواست برای بررسی بیشتر به صورت لایحه و با تمامی مدارک و مستندات به شورا ارائه گردد.

همچنین دراین جلسه لایحه شهرداری قزوین در خصوص پروژه های لکه گیری آسفالت و مرمت جداول و تعریض پل ارتباطی از طریق مناقصه در شهرداری منطقه چهار مورد واکاوی و بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط