سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۰۸

در جلسه کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

بررسی ۸ لایحه توافقات ملکی در تالار مردم شورا

در جلسه پر کار کمیسیون شهرسازی املاک و حقوقی شورای اسلامی شهرقزوین ۸ لایحه در حوزه املاک و توافقات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهرقزوین، دراین جلسه که به ریاست مهری السادات تقوی و با حضور اعضای کمیسیون ، مدیران و نمایندگان  مطلع شهرداری قزوین برگزار شد، لوایح واگذاری یک قطعه زمین بابت مطالبات شرکت بهسازان آینده قزوین و واگذاری نهر متروکه به مساحت حدود ۹ مترمربع در خیابان  تالار جهت تجمیع پلاک مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت و این لوایح تصویب شدند.

این گزارش خاطر نشان می کند، در ادامه این جلسه لایحه توافق شهرداری قزوین و آقای صادق حفاری مبنی بر تملک زمین که در طرح تعریض خیابان ۱۶ متری راه ری واقع شده مورد تایید قرار گرفت.

این گزارش می افزاید، لایحه شهرداری قزوین شامل توافق شهرداری قزوین و آقای مهدی عسگری مبنی بر واگذاری مازاد خط پروژه به متراژ ۱۲/۱۱ مترمربع با کاربری مسکونی در شهرک مهدیه از دیگر لوایح مطروحه دراین جلسه بود که پس از بحث و بررسی اعضای کمیسیون  تایید و به تصویب رسید.

همچنین بحث و بررسی لایحه توافق آقایان شهیدی و طاهر زادگان مبنی بر تفکیک ششدانگ در روستای خیر آباد و رعایت حقوق  قانونی طرفین توافق دربخش مسکونی، فضای سبز و کاربری های عمومی از دیگر لوایح مطروحه در این جلسه بود که نظر موافق اعضا را به خود جلب نمود.

گفتنی است‌؛ لایحه فروش اموال غیر منقول سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین بابت اجرای پروژه های عمرانی از نظر اعضای کمیسیون گذشت و برای اتخاذ تصمیم نهایی به صحن شورا ارجاع شد.

براساس این گزارش؛ لایحه اقاله سند تملک به دلیل اشتباه در تنظیم سند رسمی و انتقال اشتباه پلاک ثبتی مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت و مقرر گردید تا شهرداری قزوین نسبت به اصلاح لایحه قبلی اقدام نماید و مطابق با مقررات نسبت به جابجایی زمین با زمین اصلی اقدام نماید‌.

همچنین لازم به ذکر است؛ لایحه توافق شهرداری قزوین با آقای  عباس خداداد بیگی مبنی بر  واگذاری ششدانگ یک قطعه زمین مازاد خط پروژه به قیمت کارشناسی نیز از دیگر لوایح مطروحه دراین جلسه بود که مورد تصویب قرار گرفت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط