یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۳

رییس کمیسیون خدمات شهری پارلمان محلی قزوین تاکید کرد؛

لزوم توجه به کاربری غرفه های سرای سعدالسلطنه

سرای سعدالسلطنه یک مجموعه تاریخی ، فرهنگی و گردشگری است و ضرورت دارد نیاز غرفه ها براساس این کاربری ها تعریف شود.

   به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین، حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری وشورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب اظهارکرد: مجموعه تاریخی سعدالسلطنه بنایی با معماری درخشان و یادگار فرهنگ، تاریخ و هنر مردم این سرزمین است که بایستی درشیوه مدیریت آن از جمله کاربری های درنظر گرفته برای واگذاری غرفه ها توجه زیادی صورت گیرد.

وی افزود: به نظر می رسد شیوه مدیریتی فضای فرهنگی این مجموعه با وضعیت موجود، شایسته و زیبنده این شهر با فرهنگ غنی اسلامی و انقلابی نبوده و می طلبد برای این موضوع اندیشه بهتری صورت گیرد.

صلح جو با بیان اینکه باید چینش غرفه ها و قیمتهای واگذاری آن براساس کار کارشناسی باشد تاکید کرد: ضرورت دارد تا برخی از غرفه های مجموعه سعد السلطنه به هنرهای اصیل و ماندگار این استان اختصاص یابد تا اعتبار فرهنگی این مجموعه را ارتقا بخشد و مابقی غرفه ها نیز درراستای حفط و نگهداری و تامین هزینه های این مجموعه باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: از مجموعه مدیریت شهری به ویژه کارکنان سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین به جهت تلاشها و اقدامات ارزنده در راستای حفظ و نگهداری این مجموعه تاریخی و گردشگری قدردانی می نمایم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط