سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۰۸

در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین تاکید شد؛

مناطق کم برخوردار و محروم شهر در اولویت اجرای آسفالت قرار گیرند

درجلسه کمیسیون عمران ،ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح و نامه های واصله از سوی شهرداری قزوین بر ضرورت در اولویت قرار گرفتن مناطق کم برخوردار شهر در اجرای آسفالت تاکید نمودند.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، در جلسه کمیسیون عمران ،ترافیک وامور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا و مدیران و نمایندگان مطلع شهرداری قزوین و با هدف بررسی وضعیت اجرای نهضت شبانه آسفالت ، برآورد قیمت تکمیل پروژه های کمربندی آیت اله باریک بین و بررسی درخواست آسفالت حیاط مدارس برگزار شد.

براساس این گزارش، رضا کیماسی رییس سازمان عمران شهرداری قزوین به ارائه توضیحات و آمار اجرای آسفالت در مناطق سه گانه شهرداری و  معابر مختلف شهر قزوین اشاره نمود و گفت: در منطقه یک شهرداری قزوین در معابر خیابان راه آهن، خیابان اصفهان، شهرک دانش و ناصر آباد به میزان ۹۲۲۲ تن آسفالت اجرا شده است.

همچنین طبق این گزارش در شهرداری منطقه دو در خیابانهای حکم آباد، بلوار شهید بهشتی ،هادی آباد و سارا موتور ۶۷۰۰ مترمربع  اجرای آسفالت عملیاتی شده است.

بر پایه این گزارش، جاده اسماعیل آباد ،پارک پامچال مینودر، محله پونک و نجف آباد و پروژه پل یادگار امام (ره)و کمربندی آیت اله باریک بین نیز از دیگر مواردی بوده که در طرح شبانه آسفالت درشهر قزوین اجرایی شده است.

درادامه این جلسه درخواست آموزش و پرورش منطقه یک قزوین مبنی بر آسفالت ۱۳ مدرسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعضای این کمیسیون‌ خواستار توجه و همراهی شهرداری به آموزش و پرورش قزوین شدند، همچنین ضمن تاکید بر عمل به تعهدات قدیمی ، آسفالت مدارس بر اساس درخواست و نامه شورای آموزش و پرورش باشد.

همچنین دراین جلسه اعضای کمیسیون ضمن تاکید بر توجه به نقاط کم برخوردار و محروم شهر در اجرای عملیات آسفالت خواستار محور قرار گرفتن کمیسیون عمران پیرامون اولویت بندی معابر شهری در خصوص اجرای آسفالت شدند‌.

برپایه این گزارش؛ برآورد قیمت تکمیل پروژه های کمربندی آیت اله باریک بین و مخازن ذخیره آب به عنوان دستور کار پایانی این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مجموعا ۲۱۳ میلیارد تومان اعتبار بابت این پروژه ها درنظر گرفته شده است.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط