سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۰۱

صلح جو،

مسئولان تفکر شهید رجایی را الگوی خود قرار دهند

دولتمردان و مسئولین باید با الگو قراردادن تفکر شهید رجایی و دیگر شهیدان، ادامه دهنده مسیر شهدا باشند.

  1.  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین، حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری  و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت  یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت وگفت: در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت می باشد.
  2. وی افزود: هفته دولت یادآور شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، شهیدان رجایی و باهنر  است که به آتش کین منافقان سوختند، لذا این هفته دارای برکات ارزشمند و والایی است که با اصول و آرما‌ن‌های انقلاب اسلامی عجین شده است . 
  3. به گفته این عضو شورای اسلامی شهرقزوین ، دولتمردان و مسئولین باید با  الگو قراردادن تفکر شهید رجایی و دیگر شهیدان ادامه دهنده مسیر شهدا باشند.
  4. رئیس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین درادامه سخنانش تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی را به قشر محروم ارایه نمودند.
  5. وی به فرموده امام خمینی  (ره)  درخصوص دوری از تجمل گرایی مسئولان نظام اشاره نمود و افزود: امام راحل ومعمار کبیر انقلاب همیشه مسئولان را به دوری از تجمل گرایی، رفاه و کسب ثروت دعوت می کردند واینکه طبقه محروم وضعیف جامعه و پابرهنگان باید مورد عنایت خاص دولت باشند .
  6. صلح جو تصریح کرد: بایستی رفع محرومیت و دفاع از طبقه محروم جامعه وظیفه مهم مسئولین و دولتمردان باشد تامردم همیشه پشتیبان حکومت اسلامی باشند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط