سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۵/۲۵

ولی چگینی،

تنها راه برون رفت از بحران های مالی در شهرداری حرکت به سمت سرمایه گذاری است

شهرداریها برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و ایجاد درآمدهای پایدار، چاره ای جز بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار ندارند.

   به گزارش روابط عمومي شورای اسلامی شهر قزوین، ولی چگینی، رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه فوق العاده این کمیسیون‌ که با حضور مدیران سرمایه گذاری شهرداری اسلامشهر و تنی چند از اعضای شورای این شهر در تالار مردم شورا برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: توسعه و عمران شهری شهرها در حرکت شهرداریها به سمت جذب سرمایه گذار رقم می خورد.

وی اضافه کرد: هر چقدر ما در حوزه سرمایه گذاری فعالیت و در جهت جذب سرمایه گذار موفق عمل نماییم به همان نسبت در مسیر رفاه حال شهروندان بواسطه ایجاد مراکز مختلف که مورد نیاز شهر است، قدم برداشته ایم و هم درآمد پایدار برای شهرداری ایجاد خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اگر نگاه به حوزه سرمایه گذاری مثبت نباشد و توجه ویژه ای به این مقوله نشود شهرداری ها روز به روز با چالش‌های بیشتری در حوزه مالی مواجه خواهند شد.

چگینی با اشاره به حضور مدیران حوزه سرمایه گذاری شهرداری اسلامشهر و برخی از اعضای شورای این شهر در شهر قزوین خاطر نشان کرد: برگزاری این گونه نشست ها منجر می شود که با تعامل و همفکری مدیران سرمایه گذاری، راه ها به سمت سرمایه گذاری تسهیل یابد.

این عضو پارلمان محلی قزوین اظهار امیدواری نمود،تا با تسهیل امور و وضع قوانین راه برای سرمایه گذاریها هموار شود تا درسایه آن رفاه شهروندی و رونق اقتصادی در شهرها رقم بخورد.

وی در پایان سخنانش با بیان تشابهات شهر قزوین و اسلامشهر از نظر ساختار جمعیتی خواستار افزایش تعاملات فی مابین و بهره گیری از تجارب هم در ارتقای اقتصاد شهری این دو شهر شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط