یکشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۹

درصحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین تصویب شد؛

ایجاد مراکز تره‌بار محلی با سازه موقت در قزوین

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن بررسی لوایح و نامه های واصله از سوی شهرداری قزوین با سه لایحه موافقت نمودند.

   به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،در بیست و پنجمین جلسه علنی شورا لایحه شهرداری قزوین پیرامون راه اندازی بازار همگانی خرید و فروش خودرو در راستای ساماندهی و نظم بخشی به فروشندگان خودرو در سطح شهر مورد بحث و بررسی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت و با کلیات آن موافقت شد.

بر پایه این گزارش، همچنین در این جلسه لایحه ایجاد مراکز تره بار با سازه موقت به صورت محله محور بر اساس دستورالعملهای ابلاغی و ساماندهی بارفروش و وانت بارها و لایحه استمهال پرداخت مبلغ مورد توافق در پرونده آقای علیار جباری پس از بحث و تبادل نظر اعضا تصویب شدند.

این گزارش خاطر نشان می کند: اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه در جریان جزییات واگذاری 21 قطعه زمین از طریق تشریفات عمومی توسط شهرداری قزوین قرار گرفتند و پس از بررسی قیمت کارشناسی این قطعات با واگذاری 18 قطعه زمین موافقت نمودند وسه قطعه زمین دیگر را برای بررسی های دقیق کارشناسی به کمیسیون مربوطه ارجاع دادند.

گفتنی است، در این جلسه به بررسی مغایرتهای اعلامی مصوبات شورای اسلامی شهرقزوین از سوی هیات تطبیق شهرستان قزوین پرداخته شد و تصمیمات لازم درخصوص آنها اتخاذ گردید.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط