سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۲/۰۶

شهردار قزوین تاکید کرد؛

پیگیری و اجرای شهر هوشمند در قزوین

با استفاده از توان تخصصی نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و کارشناسان توانمند، هوشمند شدن شهر قزوین را با جدیت پیگیری می کنیم.

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهدی صباغی شهردار قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور دکتر سیاهکلی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد ، با بیان این مطلب اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی و تعاملات تنگاتنگ می توانیم بسیاری از مشکلات حوزه شهری را که با وزارتخانه ها گره خورده است را حل نماییم.

شهردار قزوین همچنین در ادامه با اشاره به توان تخصصی و ظرفیت دکتر سیاهکلی در امور فناوری اطلاعات تصریح کرد: دکتر سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تجربه و تخصص خوبی که درعرصه امور فنی و الکترونیک و آی تی دارند می توانند ما را در اجرای طرح شهرهوشمند کمک نمایند ،لذا از ایده های کارشناسی ایشان برای پیشبرد برنامه ها استفاده خواهیم کرد.

صباغی از تدوین برنامه مدون برای سال ۱۴۰۱ در راستای هوشمندسازی شهر قزوین خبرداد و گفت: دراین زمینه برنامه خوب و مدونی داریم و به تدریج آنها را عملیاتی خواهیم نمود.

وی ضمن تشکر از بازدید نماینده مردم قزوین در مجلس از پروژه های در حال اجرا در شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: پروژه های در حال اجرا در شهرداری قزوین را به اطلاع نمایندگان مجلس خواهیم رساند تا هم در جریان کارها قرارگیرند وهم از دیدگاههای تخصصی آنها برای اصلاح امور بهره برداری کنیم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط