یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۰۴

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

ضرورت افزایش تعاملات با نمایندگان مجلس به منظور رفع مشکلات شهری

به منظور رفع سریع مشکلات شهری و استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برگزاری جلسات مشترک با نمایندگان مجلس در دستور کار شورای اسلامی شهر قزوین قرار دارد.

  به گزارش روابط عمومي شورای اسلامی شهر قزوین فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که باحضور فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، طی سخنانی با بیان این مطلب اظهار کرد: افزایش تعاملات و برگزاری جلسات مشترک با نمايندگان مجلس به طور جدی پیگیری می شود تا بتوانیم در راستای خدمت رسانی به شهروندان گام های موثری را برداریم.

وی اظهار امیدواری نمود، تا با کمک و همراهی نمایندگان مجلس بتوان مشکلات شهری در حوزه های مختلف را حل و برطرف نمود.

فصیحی رامندی در بخش دیگری از جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت به موضوع جایزه خوش حسابی در سال جاری اشاره کرد و گفت: با نظر اعضای شورا مقرر شد تا در سال جاری ۴۵ روز کاری و به صورت شناور جایزه خوش حسابی برای مودیان بدهکار در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد : بر اين اساس به اختیار شهردار قزوین در سه ماهه اول سال جاری ۲۵ درصد، سه ماهه دوم ۲۳ درصد و شش ماهه دوم سال تا سقف ۲۱درصد تخفیف برای بدهکاران در نظر گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ابتدای سخنانش در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) به سالروز شکست عملیات نظامی آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و گفت: صحرای طبس، یادآور شکست خفت‌بار متجاوزان آمریکایی و تبلور قدرت امداد الهی است؛ واقعه‌ای عبرت‌آموز در تاریخ معاصر که ناکامی آمریکا در دستیابی به توطئه‌های شوم خود و حقانیت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

وی ادامه داد: روز پنجم اردیبهشت در تقویم تحولات پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مصادف با سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس است که باعث تحقیر و رسوایی بزرگ آمریکا در جهان شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط