یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۰۴

رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین:

هم افزایی و تعاملات بیشتر مسئولان راه حل سریع رفع مشکلات شهروندان است

بسیاری از مشکلات در حوزه مدیریت شهری به دستورات وزارتخانه ها و شورای عالی معماری و شهرسازی مربوط می شود که نیازمند تعامل و همراهی نمایندگان استان در جهت حل آنها هستیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهری السادات تقوی رییس کمیسیون شهرسازی ،املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین ،در جلسه علنی شورا که با حضور دکتر فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با تاکید بر این که افزایش تعاملات فی ما بین شورا و نمایندگان مجلس راهگشای حل بسیاری از مشکلات خواهد بود اظهار کرد: هم افزایی و تعاملات بیشتر مسئولان در حل سریع مشکلات بسیار موثر است و امیدواریم در این راستا با افزایش همکاری و تعامل با نمایندگان مجلس بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و گره ای از مشکلات مردم را باز نماییم.

وی افزود: بسیاری از مشکلات در حوزه مدیریت شهری به دستورات وزارتخانه ها و شورای عالی معماری و شهرسازی مربوط می شود که نیازمند تعامل و همراهی نمایندگان استان در جهت حل آنها است.

تقوی در ادامه سخنانش با اشاره به سفر رییس جمهور به استان و بیان مطالبات مهم مدیریت شهری در این سفر گفت: بسیاری از مشکلات و موضوعات شهری بایستی در این سفر پیگیری و مورد تاکید قرار گیرند که یکی از آنها تعیین تکلیف پروژه شهید انصاری شرقی است.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط