یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۰۴

سخنگوی پارلمان محلی قزوین تاکید کرد؛

ضرورت افزایش اعتبار طرح های بازآفرینی شهری و حاشیه ای قزوین در سفر رئیس جمهور

افزایش اعتبارات طرحهای بازآفرینی شهری در نقاط حاشیه ای و قدیمی شهر در سفر رییس جمهور به استان قزوین مطرح و به آن توجه شود.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، قاسم اللهیاری سخنگو و رییس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی ،ورزشی ،بانوان و امورخانواده شورای اسلامی شهر قزوین، در جلسه علنی شورا که با حضور فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این که "نیازمند زبان مشترک برای حل مشکلات مردم در دستگاههای اجرایی هستیم " اظهار کرد: حل برخی از مشکلات شهروندان نیازمند زبان مشترک همه مسئولان دستگاههای اجرایی است تا بتوانیم با تعامل و افزایش همکاری و تعاملات گام های خوبی برداریم.

وی اظهار امیدواری کرد: با برگزاری جلسات مشترک مجموعه مدیریت شهری و شورا با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برطرف نمودن سریع مشکلات مردم اقدامات خوبی داشته باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین با توجه به نزدیک بودن سفر رییس جمهور به قزوین خواستار پیگیری حضور اتباع بیگانه در برخی نقاط منفصل شهر قزوین که باعث برهم خوردن تعادل جمعیتی شده است شد و گفت: در برخی مناطق مانند چوبیندر و مشعلدار و محله های جنوب شهر سرانه جمعیتی اتباع بیگانه بیشتر از همشهریان است و این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در موضوعات فرهنگی و سرانه های بهداشتی شده است.

وی تاکید کرد: در این مناطق به شدت با کمبود زیرساخت مواجه هستیم و لازم است تا وزیر کشور به مناطق حاشیه شهر قزوین که به محل سکونت اتباع بیگانه تبدیل شده است توجه جدی داشته باشد.

اللهیاری همچنین خواستار توجه به افزایش اعتبارات طرحهای بازآفرینی شهری در نقاط حاشیه ای و قدیمی شهر در سفر رییس جمهور به استان قزوین شد.

رییس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی، ورزشی، بانوان و امورخانواده شورای اسلامی شهر قزوین بر ضرورت استفاده از اعتبارات در نظر گرفته شده برای حمایت از خانواده و فرزندآوری تاکید کرد و خطاب به دکتر محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای افزایش جمعیت و حمایت از خانواده ، طرحهای تشویقی خوبی از سوی شهرداری قزوین در نظر گرفته و اجرایی شده است لذا ضرورت دارد بتوانیم از طریق شما که رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس هم هستید، اعتبارات خوبی را دریافت نماییم.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط