سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۱۶

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

ضرورت بررسی دقیق و کارشناسی لوایح شهرداری قبل از ارایه به شورا/تسریع در راه اندازی خطوط پردازش سایت محمدآباد

 لوایح واصله از سوی شهرداری قزوین به شورا کارشناسی نمی شود، لذا ضرورت دارد بحثهای فنی قبل از ارایه به شورا در شهرداری توسط کارشناسان و افراد مطلع از لایحه مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، علی فرمانی رییس کمیسیون خدمات شهری، نظارت و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب در تذکری به شهرداری قزوین اعلام کرد : به دلیل عدم بررسی دقیق لوایح در شهرداری قزوین، وقت بسیار زیادی از شورا که در حقیقت باید برای حل مشکلات مهم مردم و در راستای خدمت رسانی به آنها صرف شود، گرفته می شود.

وی افزود: ضرورت دارد در تهیه و تنظیم لوایح، کارشناسان به یک وحدت نظر در شهرداری قزوین برسند و سپس اعضای شورا نسبت به بررسی و تصویب آنها اقدام نمایند.

فرمانی خواستار حضور معاونتهای شهرداری در جلسات کمیسیونهای شورا شد و گفت: در بررسی برخی لوایح شهرداری قزوین بایستی معاونتهای شهرداری که برای کمیسیونها دعوت می شود حضور یابند و لوایح حتما با حضور آنها بررسی گردد.

وی تصریح کرد: حضور در کمیسیونها باید جزو اولویتهای کار معاونت ها قرار گیرد و شخصا در جلسات حضور یابند.

این عضو پارلمان محلی همچنین در خصوص طرح درخواست سپرده گذاری شهرداری در صندوق امداد ولایت گفت: این موضوع می تواند در راستای کمک به نیازمندان و افراد بی بضاعت مفید باشد.

فرمانی در بخش دیگری از جلسه بر اهمیت راه اندازی خطوط پردازش و تفکیک در سایت پسماند محمدآباد تاکید کرد و گفت: روزانه 700 تن زباله به سایت محمدآباد منتقل می شود که اگر بخشی از آن تفکیک شود خسارتهای کمتری به لندفیل ها و مجموعه وارد می آید و عواید درآمدی خوبی برای شهرداری قزوین درپی خواهد داشت.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط