سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۱/۱۶

تصویب سه لایحه در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین

نمایندگان مردم در پارلمان محلی قزوین پس از بحث و تبادل نظر پیرامون لوایح و نامه های واصله از سوی شهرداری قزوین با تصویب سه لایحه موافقت نمودند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، در دومین جلسه علنی شورا در سال جدید لایحه ملکی توافق با آقای شایان خوشگواری مبنی بر اخذ هزینه ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری مساحت ۲۴۸/۷۷متر مربع با کاربری تجاری مورد بحث و بررسی و موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، همچنین در این لایحه که صرفا جهت تغییر کاربری مصوب شد، مقرر گردید چنانچه متقاضی درخواست تفکیک داشته باشد قبل از صدور پروانه مراتب در لایحه ای به شورا اعلام گردد.

این گزارش می افزاید: در ادامه جلسه لایحه حل و فصل پرونده ادارات املاک و حقوقی در شعب دادگاه ها در ارتباط با اراضی موسوم به ۳۰هکتاری و ۱۹هکتاری از طریق اخذ اجازه انعقاد قرار داد با دو نفر کارشناس نقشه برداری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این گزارش خاطرنشان می کند، در ادامه جلسه لوایح بررسی شده در کمیسیون مالی و سرمایه گذاری شورا قرائت شد که لایحه شهرداری مبنی بر افزودن خانواده های معظم شهدا شامل پدر، مادر، همسر و فرزند شهید و جانبازان دارای بیش از ۲۵ درصد جانبازی به سایر معافین از پرداخت سود تقسیط مطالبات شهرداری اعم از پروانه ساختمانی و کمیسیون ماده ۱۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مورد موافقت و تصویب اعضای شورا قرار گرفت.

بر پایه این گزارش، لایحه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری مبنی بر تعیین حق جلسه اعضای هیات عالی سرمایه گذاری و اعضای کارگروه کارشناسی سرمایه گذاری شامل رییس، دبیر و اعضای کارگروه در دستور کار قرار گرفت و تصویب شد.

این گزارش تصریح می کند: طرح درخواست مدیریت امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان مبنی بر سپرده گذاری شهرداری در صندوق با نیت اعطای وام قرض الحسنه به افراد نیازمند، از دیگر موضوعات مورد بررسی در صحن علنی پارلمان محلی قزوین بود که با نظر مثبت اعضا مقرر شد تا شهرداری قزوین نسبت به افتتاح حساب در این صندوق اقدام نماید.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط