سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۷

رییس شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد:

همکاری شورا و شهرداری قزوین در طرح ملی و بین المللی «رفیق خوشبخت ما» در راستای تببین و نهادینه نمودن مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شورا و شهرداری قزوین آماده همکاری در طرح ملی و بین المللی «رفیق خوشبخت ما» است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، فرج اله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و به منظور تشریح طرح ملی و بین المللی «رفیق خوشبخت ما» برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: اجرای طرح ملی و بین المللی «رفیق خوشبخت ما» که در راستای تببین و نهادینه نمودن مکتب حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد بسیار کار ارزشمندی است.

وی افزود: این طرح به نام سردار دلهاست و لازم است تا امکانات لازم اطلاع رسانی و تبلیغات در راستای هر چه بهتر برگزار شدن آن به کار گرفته شود؛ لذا شورا و شهرداری قزوین آمادگی خود را در اجرای این طرح اعلام می دارد.

وی در بخش دیگری از جلسه که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت در خصوص راه اندازی منطقه چهار شهرداری قزوین گفت: شورای اسلامی شهر با ایجاد منطقه چهار شهرداری قزوین به منظور سهولت کار شهروندان موافقت می کند، اما باید شهرداری در لایحه ای جداگانه تمامی هزینه کرد ها از جمله تامین مکان و تجهیزات مورد نیاز این منطقه را به صحن شورا ارایه نماید.

وی در ابتدای سخنانش در این جلسه ضمن گرامیداشت و تبریک اعیاد شعبانیه به سالگرد شهادت شهید همت اشاره کرد و بر روح بلند ایشان و تمامی شهدا درود فرستاد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط