سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۷

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد:

محیط شهری بستری مناسب برای آموزش شهروندی است

شهرداری قزوین بایستی از فضاهای محیطی گوناگون در شهر قزوین برای آموزش شهروندی در بخشهای مختلف استفاده نماید.

   به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، علی فرمانی رییس کمیسیون خدمات شهری، نظارت و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: آموزش شهروندی عامل مهمی در نهادینه شدن حقوق شهروندی است لذا منجر به تحکیم و تقویت نظام ارزشی مهارت‌های شهروندی در جهت استحکام دموکراسی و مشارکت پایدار شهروندان می‌گردد.

وی افزود: بایستی بتوانیم در نقاط مختلف محیطهای شهری از جمله ناوگان حمل و نقل عمومی و یا محیط آرامستانها و یا بوستانهای شهری که شهروندان مدت زمانی را می گذرانند برنامه های مختلفی را فراخور حال همان فضا در بحثهای آموزش شهروندی و یا سایر برنامه های فرهنگی اجرایی نماییم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در طرح دیدگاه خود پیرامون راه اندازی منطقه چهار شهرداری قزوین گفت: هنوز میزان هزینه کرد و اعتباری که برای راه اندازی منطقه چهار لازم است مشخص نشده است از طرف دیگر به اعتقاد بنده این موضوع می تواند باری اضافه بر روی دوش مردم باشد.

وی همچنین در ادامه جلسه که با حضور آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد طی سخنانی با اشاره به طرح «رفیق خوشبخت ما » گفت: نام سردار سلیمانی بسیار بزرگ است و باید در اجرای این طرح همه دستگاههای مربوطه همکاری نمایند.

وی تاکید کرد: لازم است در این راستا کمیته ای استانی تشکیل شود تا اقدامات و کارها به نحو احسن انجام شود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط