پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۹

بازدید از بوستان مادر و کودک توسط بانوان شورای اسلامی شهر قزوین

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، فاطمه اشدری و‌ مهری السادات تقوی بانوان عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جریان بازدید از این بوستان که با ۴هکتار مساحت در کمربندی جمهوری اسلامی واقع عملیات شده است از نزدیک در جریان روند ساخت بخش های مختلف بوستان شامل آمفی تئاتر روباز، ساختمان اداری مشتمل بر کلاس های آموزشی، اتاق جلسات، نمازخانه، سرویس بهداشتی، ایستگاه دوچرخه و...، ساختمان ورزشی مشتمل بر سالن های هوازی، بدنسازی، رختکن، اتاق انتظار و...‌ و همچنین ساختمان جانبی شامل اتاق مادر و کودک، تعویض لباس کودکان، دمنوش خانه، فضای نشیمن، ایوان و استراحتگاه و..‌. می باشد، قرار گرفتند.

بر پایه این گزارش، اعضای شورای شهر در جریان این بازدید به بخش های مورد نیاز این بوستان اشاره و بر لزوم تسریع در روند ساخت آن تاکید کردند.

اتاق بازی های گروهی با رویکرد تقویت حواس پنجگانه، اتاق قصه گویی و کاردستی، فضای مناسب دورهمی های مادرانه، سالن اجتماعات به منظور برپایی کلاس های تربیتی و جشنواره های مختلف، کتابخانه و... از بخش های مورد نیاز این بوستان توسط اعضای شورا برآورد و مقرر شد؛ نسبت به الحاق این بخش ها به برنامه های احداث بوستان اقدامات لازم صورت گیرد.

یادآور می شود؛ محمدحافظی مدیرعامل سازمان خدمات طراحی شهرداری و کارشناسان این سازمان نیز در این بازدید حضور داشتند و در خصوص نحوه طراحی بخش های مختلف این بوستان و الزامات آن توضیحاتی را ارایه نمودند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط