یکشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۴

اللهیاری،

حمایت از ورزش همگانی جزو سیاست های شورای ششم است/توجه به حوزه جوانان در اجرای برنامه های سازمان فرهنگی

حمایت از ورزش های همگانی و ورزش محلات و حمایت از ورزش قهرمانی جز اولویتها و سیاستهای شورای ششم است و در این راستا تلاش می شود تا عدالت در تخصیص بودجه صورت گیرد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی قزوین، قاسم اللهیاری سخنگو و رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین اظهار کرد: حمایت از ورزش و تیم های پایه جزو اولویتهای شورای ششم است و بایستی در این بخش اعتبار خوبی تعیین شود.

وی افزود: در این دوره از شورا به دنبال تیم داری حرفه ای نیستیم اما این بدان منظور نیست که بودجه ورزش را در سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کمرنگ ببینیم بلکه باید بودجه بین تیم های پایه و حمایت از ورزش محلات و ورزش قهرمانی توزیع شود.

وی همچنین خواستار اجرای برنامه های فاخر در سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین شد.

سخنگوی پارلمان محلی قزوین همچنین خاطرنشان کرد: در کنار موضوعات عمرانی سازمان فرهنگی بایستی به برنامه های مناسب با نسل جوان توجه شود و اعتبارات خوبی در این زمینه تصویب گردد.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه سخنانش بر ضرورت توجه به ایجاد مراکز و خانه های فرهنگ در مناطق کم برخودار شهر قزوین تاکید کرد و گفت: در مناطقی مانند باغ نشاط لازم است تا مراکز فرهنگی و ورزشی احداث شود تا اقدامات فرهنگی و ورزشی موثری را برای ساکنین داشته باشیم.

وی همچنین در ابتدای این جلسه در سخنانی درگذشت خانم حلیمه سعیدی بانوی هنرمند استان و مادر گرامی شهید لشگری، را به خانواده ایشان و همشهریان تسلیت گفت.

اللهیاری به کسب دو سیمرغ بلورین توسط هنرمندان استان در جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: آقایان مسعود سخاوت دوست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن و حمید نجفی راد جایزه بهترین تدوین جشنواره فیلم فجر را کسب نمودند که جای بسی افتخار و خوشحالی برای استان قزوین است.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط