سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۵

رییس شورای اسلامی شهر قزوین:

بررسی جزییات لایحه بودجه 1401 شهرداری قزوین از هفته آینده آغاز می شود

از هفته آتی بررسی لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال 1401 در دستور کار شورای اسلامی شهر قزوین قرار می گیرد و تا پایان بهمن ماه روند بررسی جزییات پایان خواهد یافت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، فرج اله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار تقدیم لایحه بودجه سال 1401 شهرداری قزوین برگزار شد، طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته توسط شهردار و مجموعه مدیران شهری قزوین اظهار کرد: طبق قانون پس از تقدیم بودجه توسط شهرداری، باید تا پایان بهمن ماه سال جاری بررسی بودجه توسط شورای اسلامی شهر به اتمام برسد و نهایتا پس از دو هفته طی روند قانونی آن تا نیمه اسفندماه بودجه نهایی شده، به انتشار رسیده و عموم مردم در جریان قرار گیرند.

وی با اشاره به افزایش 59 درصدی رقم کل بودجه شهرداری قزوین نسبت به سال گذشته گفت: دغدغه بنده طی سالهای گذشته تحقق بودجه و فصول درآمدی آن بوده است، به طوری که آنقدر گام ما بلند بود که دست نیافتنی بوده است، اما امیدواریم در سال 1401به اهداف درآمدی مدنظر در بودجه برسیم و بتوانیم در بخش اجرایی نیز به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: از هفته آتی بررسی بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری توسط شورای اسلامی شهر قزوین در دستور کار قرار خواهد گرفت و امیدواریم که با بررسی جزییات بودجه در بخشهای مختلف عمرانی، فرهنگی و سایرحوزه ها بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از بحثهای مهمی که در شورای ششم مطرح بود انتخاب شهردار توانمند بود که بتواند با ارتباطات قوی با مرکز و منابع موجود کشور اهداف جدی و بلند خود را محقق نماید که این کار انجام شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دغدغه های مهم اعضای شورا گفت: بحث پرداخت بدهی شهرداری قزوین، تکمیل پروژه های نیمه تمام، رفع معضلات و مشکلات شهری و اصلاح ساختار مدیریتی شهر از جمله مهم ترین دغدغه اعضای شورا می باشد که همه این موارد در برنامه های بودجه پیش بینی شده است و امیدواریم در بخش های درآمدی، عمرانی و هزینه های جاری بودجه بتوانیم به وضعیت مطلوبی برسیم.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط