یکشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۸

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

ظرفیت ارتباط روزانه و چهره به چهره رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی در نهادینه نمودن بسیاری از موضوعات فرهنگی می تواند بسیار اثر گذار باشد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، قاسم اللهیاری سخنگو و رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین و با حضور روسای سازمانهای ترافیکی شهرداری قزوین برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت روز حمل و نقل اظهار کرد: صنعت حمل و نقل نقش بسیار زیادی در اقتصاد کشور دارد و در این میان زحمات رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی در جابجایی بار و مسافر بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: در مقطعی که حوزه حمل بار با اختلال روبه رو شده بود همگان بر جایگاه و اهمیت این قشر زحمت کش پی بردند.

اللهیاری اظهار داشت: تاکسیرانان عزیز به دلیل ارتباط چهره به چهره ای که با مردم دارند در نهادینه نمودن بسیاری از موضوعات فرهنگی می توانند اثر گذار باشند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه به ارایه گزارش کار کمیسیون متبوع خود پرداخت و گفت: در جلسه کمیسیون فرهنگی روند کار و پیشرفت فیزیکی پروژه خانه تئاتر شهر مورد بررسی قرار گرفت و با نظر اعضای کمیسیون مصوب شد تا شهردار ی قزوین این پروژه را تا پایان تیرماه سال 1401 از پیمانکار تحویل بگیرد و این پروژه آماده افتتاح شود‌.

اللهیاری افزود: باید منابع مالی این پروژه در اختیار پیمانکار قرار گیرد و در اولویت شهرداری قزوین قرار گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین همچنین خواستار تزریق اعتبار به دو پروژه خانه های فرهنگ در ناصر آباد و چوبیندر شد و گفت: این پروژه ها پیشرفت فیزیکی بالای 85 درصد دارند و با تزریق اندکی اعتبار تکمیل خواهند شد.

وی همچنین در بخش دیگری از جلسه که به بررسی لایحه توافق شهرداری قزوین با لشگر 16 زرهی قزوین اختصاص داشت گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم در شورا حضور داریم و اگر چانه زنی و چکش زنی هایی در توافقات شهرداری انجام می دهیم، می خواهیم شهر و شهروندان از آنها منتفع شوند.

اللهیاری خاطرنشان کرد: اینکه در سهم تفکیک شهرداری و لشگر 16 زرهی بحث می شود در نهایت باز هم برای مردم هزینه خواهد شد تا خدمات بهتری ارایه شود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط