یکشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۸

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

بودجه شهرداری قزوین باید واقعی و قابل تحقق باشد/ جهت اطلاع همشهریان عزیز درآمد وهزینه شهرداری منتشر خواهد شد

بودجه سال 1401 شهرداری قزوین واقعی و قابل تحقق باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، فرج اله فصیحی رامندی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، طی سخنانی با بیان این مطلب افزود:از شهرداری قزوین درخواست داریم تا در تنظیم بودجه دقت ویژه ای شود تا بودجه واقعی و بدون حباب برای سال 1401 ارایه شود.

وی خاطر نشان کرد: لزومی ندارد بودجه 1400 میلیارد تومانی تنظیم شود، اما تحقق پیدا نکند.

به گفته فصیحی رامندی، اگر بودجه واقعی نباشد مجبور خواهیم بود از بودجه عمرانی برای بخش جاری هزینه کنیم و این موضوع می تواند باعث نیمه کاره ماندن پروژه های عمرانی در شهر شود.

وی افزود: جهت اطلاع همشهریان عزیز میزان درآمد وهزینه شهرداری منتشر خواهد شد.

رئیس مجلس محلی قزوین ادامه داد: در این جلسه همچنین توافق پلاک 68 که بر مبنای 60 به 40 و با توجه به ارزش افزوده انجام شد نظر شورا پذیرفته شد.

وی در ادامه در خصوص لایحه توافق شهرداری قزوین با لشگر 16زرهی قزوین گفت: طبق جلسات هماهنگی و کارشناسی در خصوص درصد سهم تفکیکی اراضی لشگر 16 زرهی مقرر شد تا با نظر مساعد اعضای شورا سهم شهرداری قزوین در این تفکیک از 60 به 59 کاهش یابد و سهم تفکیکی لشگر 16 زرهی به41 درصد برسد.

به گفته فصیحی رامندی، البته در این لایحه 6 تبصره قید شده که بر مبنای آنها این لایحه مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین قرار گرفت.

وی همچنین در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از زحمت کشان جامعه حمل و نقل کشور در ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری قدردانی نمود.

فصیحی رامندی همچنین از تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه حوزه عمرانی و حمل ونقل در تکمیل فاز دوم پروژه نسیم شمال تشکر نمود.
 
رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه به مناسبت تقویمی سالروز یاد بود شهادت محمدجواد تندگویان اشاره کرد و بر روح بلند همه شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت و مدافع حرم و شهدای دانشمندان هسته ای درود فرستاد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط