یکشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۱

رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین:

ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در شهر به طور جدی پیگیری شود

به منظور نظم بخشی ترافیکی و بهبود سیما و منظر شهری ضرورت دارد تا به طور جدی ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در شهر قزوین پیگیری شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهری السادات تقوی رییس کمیسیون شهرسازی، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: رفع سد معبر و نازیبایی ایجاد شده توسط برخی از وانت بارهای میوه فروش در سطح شهر باید توسط شهرداری قزوین به طور جدی پیگیری شود.

وی با ابراز تاسف از حادثه تصادف در بلوار جمهوری اسلامی و فوت دو نفر از رانندگان وانت بار افزود: متاسفانه در هفته اخیر در اثر تصادف دو نفر از افرادی که در حاشیه بلوار جمهوری‌اسلامی کار میکردند فوت کردند که ضرورت دارد تا شهرداری قزوین در خصوص ساماندهی این محل به طور جدی وارد عمل شوند.

تقوی تاکید کرد: در شهرداری قزوین نیز به دلیل واگذاری امور برای رفع سد معبر به واحد اجرائیات و از طرف دیگر وجود سازمان میادین به عنوان سازمان اصلی ساماندهی مشاغل شهری، باعث شده تا هیچ کدام از این واحدها مسئولیت و پاسخگویی لازم را نداشته باشند، بنابراین از شهرداری می خواهیم تا به طور جدی به این موضوع ورود کند.

وی همچنین بر لزوم همکاری نیروی انتظامی در ساماندهی وانت بارها و دستفروشان در شهر تاکید کرد و گفت: باید در این خصوص اقدامات جدی و سریعی شکل گیرد تا دیگر شاهد اتفاقات ناگوار و فضای شهری نازیبا نباشیم.

تقوی در بخش دیگری از جلسه به ارایه گزارش کار کمیسیون متبوع خود و بررسی لوایح اشاره کرد و چند لایحه ملکی را برای بررسی و رای اعضای شورا در صحن علنی قرائت نمود تا درمورد آنها تصمیم گیری شود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط