یکشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۱

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار شد؛

ضرورت تزریق اعتبار به پروژه های خانه فرهنگ چوبیندر و ناصرآباد

با تزریق اعتبار مورد نیاز، دو پروژه خانه فرهنگ ناصر آباد و چوبیندر تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، قاسم اللهیاری سخنگو و رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد طی سخنانی اظهار کرد: طبق بازدید انجام شده، پروژه خانه های فرهنگ ناصرآباد و چوبیندر مراحل پایانی کار را می گذراند و با تزریق اعتبار تاپایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی خاطر نشان کرد: تکمیل این دو پروژه و تامین اعتبار باید در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد.

سخنگوی پارلمان محلی قزوین همچنین به بازدید از پروژه خانه تئاتر که با حضور انجمن نمایش استان انجام شد اشاره و اظهار کرد: در استان کمبود سالنهای نمایش احساس می شود و امیدواریم با تامین مناسب و به موقع اعتبار شاهد افنتاح خانه تئاتر شهر تا پایان سال آتی باشیم.

اللهیاری همچنین خاطرنشان کرد: در جریان این بازدید نقطه نظرات هنرمندان و اعضای انجمن نمایش اخذ شد تا در ادامه کار از آنها استفاده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ارایه گزارش کار کمیسیون متبوع خود اشاره کرد و گفت: در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا نامه ها و درخواستهای مطرح شده بررسی و در مورد آنها تصمیم گیری شد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه با توجه به در پیش بودن ایام فاطمیه بر لزوم فضاسازی شهری و حمایت از برنامه های سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تاکید کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین همچنین به مناسبت یلدا اشاره کرد و گفت: همیشه خانواده محوری و دور هم بودن اعضای خانواده در شب یلدا مورد تاکید بوده است و امیدواریم آئین یلدای امسال نیز در کنار برنامه های ایام فاطمیه به خوبی برگزار شود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط