سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۶

مهری السادات تقوی،

دغدغه و مشکلات پرستاران از طریق نمایندگان مجلس پیگیری شود

تلاشها و خدمات صادقانه پرستاران در ایام کرونا ستودنی و قابل تقدیر است و باید دغدغه ها و مشکلات این قشر در سطح کلان برطرف شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، مهری السادات تقوی رییس کمیسیون شهرسازی املاک و حقوقی پارلمان محلی قزوین در جلسه شورا که حضور جمعی از پرستاران و به مناسبت گرامیداشت روز پرستار برگزار شد طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات این قشر اظهار کرد: پرستاران فرشتگان رحمت هستند که با جسم و روح بیمار خود سر و کار دارند و چه بسا وظایفی سنگین و خطیر تر از پزشکان در امر درمان بیماران را بر عهده دارند، که امیدوارم شما پرچمداران نام زینب(س) رهروان خوبی برای آن بزرگوار باشید.


وی افزود: تلاشهای صادقانه پرستاران در دوران مبارزه با کرونا قابل تقدیر است و در این دوران با احساس و روحیه خوبی که به بیمار هدیه میکنند روند بهبود بیماران را تسریع کرده و شادی را به خانواده های آنان هدیه می کنند.

تقوی همچنین خواستار پیگیری و حل مشکلات پرستاران از طریق نمایندگان مجلس شد و گفت: تعرفه گذاری خدمات پرستاری و استخدام پرستاران شرکتی از جمله مواردی است که می بایست از طریق نمایندگان مجلس و وضع قوانین جدید مورد پیگیری قرار گیرد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط