دوشنبه ۱۳۹۴/۰۲/۲۸

رئيس کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر قزوين:

قزوين، صاحب سراي پيشکسوتان مي شود/يکي از وظايف شورا پيگيري درخواستهاي مردم و به نتيجه رساندن آنها مي باشد

رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: يکي از وظايف شورا پيگيري درخواستهاي مردم و به نتيجه رساندن آنهاست که همچنان اين رويه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو با تأکيد بر اين مطلب، احداث سراي پيشکسوتان در قزوين را ضروري دانست و افزود: يکي از مهمترين سياستهاي شوراي اسلامي شهر که همواره بر آن تأکيد داشته و دارد توسعه فضاهاي فرهنگي، تفريحي و ورزشي در شهر قزوين براي تمامي اقشار و سنين مختلف است.

وي سالمندان و سالخوردگان را نيز از شهروندان اين شهر برشمردو ادامه داد: به منظور فراهم آوردن فضاي مناسب ورزشي، تفريحي و درماني براي سالخوردگان و سالمندان و اينکه با توجه به کهولت سن و شرايط خاص فيزيکي بتوانند سالم و سلامت به حيات خود ادامه دهند، سراي پيشکسوتان در قزوين ساخته مي شود.

اين عضو شورا از احداث اين سرا در مجاورت بوستان ملت خبردادو گفت: به دنبال پيگيري شوراي محترم و تأکيد شهردار قزوين در احداث سريع و به موقع اين مجموعه، مدير عامل سازمان پارکها و فضاي سبز شهرداري مسئول پيگيري هاي مربوطه براي ساخت اين مجموعه شد.

صلح جو در ادامه با اشاره به درخواست هاي مکرر اهالي مينودر مبني بر ساماندهي و مسير بندي قنات هاي اطراف مسجد امام هادي (ع) در اين شهرک، تصريح کرد: با هدف استفاده بهينه از اين قناتها و عدم هدر رفت آب اين نعمت مهم الهي، شوراي شهر پيگيري هاي لازم را به عمل آوردو تحقق برنامه ريزي هاي مربوطه براي اجراي اين مهم را به کارشناسان سازمان پارکها و فضاي سبز واگذار کرد.

رياست کميسيون فرهنگي و اجتماعي در ادامه خبرداد: به دنبال پيگيري درخواست ها و نامه هاي مکرر از سوي اهالي شهرک دانش براي تعيين مسير تخليه نخاله در اين محدوده شهري، با حضور معاونت خدمات شهري، مدير عامل سازمان مديريت پسماندو کارشناسان اين سازمان در محل حضور يافتيم تا تصميماتي براي پاسخ گويي به خواسته شهروندان اخذ شود.

وي در پايان از انجام مکاتبات مربوطه شورا با اداره کل محيط زيست استان خبرداد تا آلودگي هاي زيست محيطي و صوتي ناشي از اقدامات يک شرکت در مجاورت بوستان پامچال قزوين که مشکلات زيادي را براي ساکنين منطقه به وجود آورده بوده، از بين برود.

پايان پيام/1297/ارديبهشت94    

تصاویر مرتبط