سه‌شنبه ۱۳۹۳/۱۲/۱۹

رئيس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين خبرداد؛

طراحي فرهنگسرا در ناحيه چوبيندر

يس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: طراحي فرهنگسرا در مناطق كمتر توسعه يافته در راستاي پاسخگويي به نياز هاي فرهنگي شهروندان ساكن در اين مناطق در دستور كار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو منفرد رئيس كميسيون فرهنگي با اعلام اين خبر اظهار داشت: يكي از تأكيدات مهم مقام معظم رهبري توجه به مقوله فرهنگ و برنامه ريزي در جهت ارتقاي آن است از همين رو اعضاي شوراي چهارم توجه ويژه اي به اين مهم دارند و سياست گزاري هايي براي تحقق آن انجام داده اند.

صلح جو به پيگيري هاي كميسيون متبوع خويش در جهت اجراي برنامه هاي فرهنگي اشاره و تصريح كرد: كمبود فضاهاي فرهنگي يكي از مشكلات مهم در مناطق كمتر توسعه يافته و منفصل شهري است و از همين رو طراحي فرهنگسرا در چوبيندر، ناصر آباد، باغ نشاط، مشعلدار همچنين در مولوي و شهرك مينودر در دستور كار قرار گرفته است تا پس از تصويب آن و تعيين رديف بودجه، در آينده نزديك شاهد اجرايي شدن آن باشيم.

اين مقام مسئول بر ايجاد فضاي بصري مناسب و مفرح در شهر تأكيد و خاطر نشان كرد: در راستاي تحقق اين رويكرد توجه به ارتقاي خدمات در عرصه زيبا سازي، انجام پروژه هاي نورپردازي در نقاط پرتردد و مركزي شهر و همچنين آذين بندي در مناسبت هاي ملي  ومذهبي مورد تأكيد اعضاي شورا قرار گرفته است.

رئيس كميسيون فرهنگي به ديگر مصوبات اين كميسيون اشاره و تصريح كرد: جانمايي  و طراحي رصد خانه، موزه سنگ، خانه فرهنگ و سلامت، احداث پارك ترافيك و نمازخانه در بوستان باراجين از جمله اين موارد مي باشد.

وي افزود: احداث فرهنگسراي سنجيده و رز در خيابان راه آهن، ورزشگاه چمن مصنوعي در شهرك مينودر از ديگر مصوبات اين نهاد است كه  بايد شاهد اجرايي شدن آن توسط شهرداري باشيم.

اين مقام مسئول در خاتمه اظهار اميدواري كرد: با تلاش و هم افزايي بين مسئولان فرهنگي  بتوانيم قدم هاي راسخي در راستاي ارتقاء برنامه هاي فرهنگي در شهر برداريم.

پايان پيام/1207/اسفند93

تصاویر مرتبط