دوشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۱۸

آيت اله عابديني نماينده ولي فقيه در استان قزوين:

تجربه شوراي شهر و مديريت شهري در سايه تعامل مورد استفاده قرار مي گيرد

رياست شوراي اسلامي شهر قزوين در ديدار با آيت اله شيخ هادي باريک بين و آيت اله عابديني دو عالم عاليقدر شهرمان، درايت و تلاش آيت اله باريک بين در انتخاب جانشيني برجسته، شايسته، گرانقدر و عالي مقام از سوي رهبر معظم انقلاب را ستود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ آيت اله عابديني در ديدار رياست و اعضاي شوراي اسلامي شهر، شهردار و مديران شهري با وي که در منزل ايشان برگزار شد، اظهار داشت: آيت اله باريک بين به عنوان پدر معنوي استان در سالهاي قبل و پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران به عنوان الگويي شاخص و ماندگار محسوب مي شدندو اين جايگاه با استفاده از رهنمودهاي ارزشمند ايشان، همواره تداوم خواهد يافت.

وي تأکيد کرد: بسياري از ظلم ستيزي ها، مقاومتها و ايستادگي در برابر مشکلات از منش و رفتار اين عالم رباني نشأت گرفته است و تمامي اين اتفاقات منجر به اين واقعيت مي شود که ايشان در تاريخ کشورمان به جرياني ماندگار تبديل شوند.

امام جمعه قزوين يادآور شد: به طور حتم مسئوليت سنگيني که بر دوش من نهاده شده زماني با موفقيت به سرانجام مي رسد که حرکت جمعي در استان شکل بگيرد و به فرموده قرآن کريم تقوا پيشه نموده و براي تداوم اتفاقات مثبت، حرکت کنيم.

وي در خاتمه مديران و مسئولان را براي فرهنگ سازي براي حضور هر چه پررنگ تر مردم و به ويژه جوانان و نوجوانان در نماز جمعه دعوت کردو ادامه داد: بايد کاري کنيم تا نشاط جواني در نماز جمعه حاکم و شودو نسل جديد خود را موظف به شرکت در اين فريضه الهي بدانند.

پايان پيام/1204/اسفند93

تصاویر مرتبط