یکشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۱۷

عباس ظاهري رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين در پيامي اعلام کرد؛

تبريک براي حُسن اعتماد رهبر معظم انقلاب به آيت اله عابديني نماينده ولي فقيه در استان قزوين

رياست شوراي اسلامي شهر قزوين در پيامي انتصاب حضرت حجت الاسلام و المسلمين جناب آقاي حاج شيخ عبدالکريم عابديني به عنوان امام جمعه قزوين و نماينده ولي فقيه در استان را نشان از حُسن اعتماد مقام معظم رهبري به ايشان دانست.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ عباس ظاهري رياست شوراي اسلامي شهر قزوين در اين پيام اظهار داشت: "حُسن اعتماد مقام معظم رهبري (( مد ظله العالي )) در انتصاب حضرتعالي براي جايگاه رفيع و بي بديل نمـاينده ولي فقيـه در استان و امام جمعه قزوين را خدمت جنابعالي و مردم شريف، متديـن، با کرامت و ولايتمدار استان و شهرمان تبريک و تهنيت عرض مي نماييم".

 وي در اين پيام خاطر نشان کرد: "اميد است با اتکال به خداوند متعال و تحت رهبري حکيمانه فرزانه ي بي همتاي عصر حاضر، حضرت آيت ا... العظمي امام خامنه اي (( مد ظله العالي )) و با تأسي از مرشد عالي باتقوي، بصير و جامع نگر استانمان حضرت آيت ا...باريک بين (( دامت برکاته )) وجود شريفتان که بحمداله آراسته به زيور علم و تقوا مي باشد در سمت جديد، منشأ خير کثير و تحولي ستودني و درخور شأن دارالمومنين قزوين در راستاي اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي باشد".

پايان پيام/1202/اسفند93

تصاویر مرتبط