دوشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۲۲

محمدحسيني، سرپرست سازمان پايانه‌هاي مسافربري قزوين خبر داد؛

راه‌اندازي سيستم مديريت هوشمند ساختمان در پايانه مسافربري آزادگان قزوين

سيستم مديريت هوشمند ساختمان (BMS) در پايانه مسافربري آزادگان در راستاي ارائه خدمات مطلوب به مسافران به خصوص در فصل زمستان از سوي سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين راه‌اندازي شد.

 

علي محمدحسيني، سرپرست سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: سيستم مديريت هوشمند ساختمان (BMS) در پايانه مسافربري آزادگان در راستاي ارائه خدمات مطلوب به مسافران به خصوص در فصل زمستان از سوي اين سازمان راه‌اندازي شد.
 
 
به گزارش روابط عمومي سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين تلاش کرده است تا با راه‌اندازي اين سيستم کيفيت ارائه خدمات به مسافران را افزايش دهد.
 
وي بيان کرد: BMS وظيفه پايش و کنترل يکپارچه قسمت هاي مهم و حياتي ساختمان اعم از تجهيزات موجود در آن، سيستم‌هاي گرمايش، سرمايش، روشنايي، امنيت، حفاظت، اطفا حريق و . ....را بر عهده دارد.
 
سرپرست سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: سيستم مديريتي ساختمان BMS نقش بسيار مهمي در کنترل فني، مديريتي و هزينه‌اي ساختمان‎ها و تاسيسات به عهده دارد و از جمله مزاياي آن، صرفه‌جويي مصرف انرژي بين 15 تا 50 در صد، کاهش هزينه هاي نيروي انساني و افزايش عمر مفيد تجهيزات و کاهش نرخ خرابي و تعميراتي آن هاست.
 
وي کنترل و پايش تجهيزات،کنترل هوشمند موتورخانه و تاسيسات،کنترل روشنايي،کنترل دود، اعلام و اطفاي حريق، مديريت تابلو برق ها و ترانس ها، مديريت انرژي،کنترل و اعلام وجود گازهاي خطرناک،کنترل چراغهاي روشنايي اضطراري و چراغهاي راهنما، دوربين هاي نظارتي، سيستمهاي حفاظتي را از جمله وظايف اين سيستم برشمرد.
 
سرپرست سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهي در پايانه‌هاي مسافري از جمله اتاق مادر و کودک،سرويس بهداشتي، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌هاي تجاري که محصولات و کالاهاي موردنياز مسافران را در پايانه‌ها ارائه مي‌کنند، گفت: با شروع فصل زمستان، پايانه‌هاي مسافربري قزوين با امکانات و تجهيزات خود خدمات مطلوبي را به مسافران ارائه خواهد داد.
 
اين مسوول گفت: همه تلاش کساني که در پايانه‌ها انجام وظيفه مي‌کنند اين بود که شرايط مناسبي را براي شهروندان مسافر فراهم کنند تا هيچ نگراني براي سفر در فصل زمستان نداشته باشند.
وي تصريح کرد: اکنون سرويس‌هاي بهداشتي موجود در پايانه‌هاي آزادگان و غرب هيچ مشکلي براي ارائه خدمات ندارند.
 
پايان پيام


 

تصاویر مرتبط