چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۲۶

محمدحسینی:

پایگاه اورژانس پایانه آزادگان قزوین به بهره‌برداری رسید

علی محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از راه‌اندازی پایگاه اورژانس در پایانه آزدگان قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسینی گفت: این پایگاه در مساحت 100مترمربع و با اعتبار 3میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی ارتقاء ارائه خدمات به مسافران و شهروندان جنوب شهر را از اهداف اصلی این پروژه عنوان کرد و گفت: اهمیت ویژه سلامت شهروندان به خصوص مسافران برای این مجموعه مهم‌ترین هدف افتتاح این پایگاه است.

وی تاکید کرد: پایانه مسافربری آزادگان قزوین با ارتقاء ارائه خدمات به مسافران در راستای افتتاح مراکز خدماتی و رفاهی به استانداردهای کشوری رسیده است تا بتواند سفر امن و ایمنی را برای مسافران کند.

افتتاح این مجموعه در مراسمی با حضور پیر حسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور، جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی، فاطمه محمد بیگی، رجب رحمانی، روح الله عباسپور نمایندگان استان، نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

سهیل سلطانی، رئیس مرکز اورژانس استان قزوین در این مراسم از همکاری شورا و شهرداری قزوین در راه اندازی این تشکر و قدردانی کرد.

پایان پیام

تصاویر مرتبط