شنبه ۱۳۹۲/۰۹/۱۶

شعباني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين:

توسعه پايانه آزادگان و احداث پايانه نسيم شمال شهر قزوين در دستور کار قرار مي‌گيرد

توسعه پايانه آزادگان و احداث پايانه نسيم شمال در دستور کار سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين قرار مي‌گيرد.

 

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: توسعه پايانه آزادگان و احداث پايانه نسيم شمال در دستور کار سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين قرار مي‌گيرد.
حسن شعباني افزود: جلسه‌اي با حضور اعضاي كميسيون حمل و نقل و ترافيک شورا و  معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري با محوريت بررسي و بازديد از پايانه هاي مسافربري در محل اين سازمان برگزار شد.
شعباني با اشاره به طرح توسعه پايانه آزادگان عنوان کرد: براي اجراي اين پروژه تا کنون 8 هزار متر مربع تملک صورت گرفته است و در بودجه سال آينده، براي تملک 3 هزار متر مربع ديگر از اين طرح، اعتبار پيش بيني خواهد شد.
وي افزود: اين طرح با هدف ايجاد فضاي هاي خدماتي، تعميرگاهي و توقفگاهي براي اتوبوس هاي اين پايانه اجرا مي شود و در آن تجهيزات کارگاهي براي سرويس دهي و تعمير اتوبوس هاي موجود ايجاد خواهد شد.
مديرعامل سازمان پايانه هاي مسافربري به ايجاد پمپ گازوئيل در پايانه آزادگان نيز اشاره و تصريح کرد: پيگيري و مقدمات اوليه اجراي اين طرح با موافقت شورا و شهرداري انجام شده است و در جلسه اي با مسئولان شرکت نفت، مقدمات و آماده سازي هاي لازم براي اجراي آن انجام مي شود.
شعباني با بيان اين مطلب که احداث پايانه نسيم شمال نيز در دستور کار اين سازمان قرار دارد، گفت: مجوز تملک دو هکتار زمين براي احداث اين پايانه صادر شده و تا کنون يک هزار و 250 متر آن محقق شده است و ادامه اجراي اين طرح نيازمند تأمين اعتبارت لازم مي باشد که در بودجه سال آينده اين سازمان، تملک بخش ديگر اين زمين در نظر گرفته و اجرايي مي شود.
وي در پايان با اشاره به اين مطلب که مجوز افزايش مساحت پايانه نسيم شمال در دست بررسي مي باشد، خاطر نشان کرد: با دريافت اين مجوز، مساحت کل پايانه نسيم شمال به 3 هزار و 700 متر مربع افزايش مي يابد و با احداث اين پايانه، تمام سفر هاي شمال کشور به اين پايانه انتقال يافته و بار ترافيکي درون شهري کاهش مي يابد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط