دوشنبه ۱۳۹۹/۰۳/۲۶

محمدحسینی:

احداث پروژه مجتمع مکانیکی و خدماتی پایانه آزادگان قزوین به پایان رسید

علی محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین از اتمام پروژه مجتمع مکانیکی و خدماتی پایانه آزادگان در راستای طرح توسعه پایانه مسافربری آزادگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ محمدحسینی افزود: این پروژه در راستای ارتقاء ارائه خدمات به رانندگان و شهروندان با اعتبار 10میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی بیان کرد: مجتمع خدماتی و تعمیرگاهی در زمینی به مساحت 8هزار مترمربع و با زیربنای نزدیک به هزار مترمربع که شامل 8غرفه می‌باشد، احداث شده است.

این مسئول ادامه داد: تعمیرگاه مکانیکی مجهز به تعویض روغنی برابر با استانداردهای شرکت اسکانیا، باس واش و کارواش مجهز و مدرن با زیرشوی و روشویی، صافکاری و نقاشی، فروشگاه لوازم یدکی، تودوزی و دیگر خدمات تخصصی و سرویس بهداشتی آقایان و بانوان است.

وی اضافه کرد: پروژه تاسیسات مجتمع مکانیکی نیز با اعتباری بالغ بر 4میلیارد ریال انجام شده است.

وی بیان کرد: انتقال فاضلاب کارواش و مجتمع های مکانیکی و آب‌های سطحی مجموعه 8هزار متری به فاضلاب شهری، انتقال تاسیسات آب، برق، گاز برای مجتمع های مکانیکی و تجهیز مجتمع به دوربین‌های مداربسته از اقدامات انجام شده برای پروژه تاسیسات این مجتمع است.  

محمدحسینی افزود: احداث این پروژه از نیازهای اصلی این پایانه برای تسهیل ارائه خدمات به رانندگان بود که در دستور کار قرار گرفت و اکنون قابل بهره‌برداری است.

پایان پیام. 

تصاویر مرتبط