یکشنبه ۱۳۹۲/۰۷/۰۷

فرازمند، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين:

اقدامات ويژه براي استقبال از مهر در پايانه آزادگان و غرب قزوين انجام شد

اقدامات ويژه براي استقبال از مهر توسط سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين در پايانه آزادگان و غرب انجام شد.

 

 

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: اقدامات ويژه براي استقبال از مهر در پايانه آزادگان و غرب انجام شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ سعيد فرازمند افزود: براي استقبال از مهر در پايانه آزادگان و غرب رنگ آميزي جداول، لكه‌گيري آسفالت محوطه ترمينال و خط كشي معابر در محوطه پاركينگ، نظافت ويژه سالن انتظار و همچنين محوطه ترمينال ها وگل‌كاري و هرس فضاي سبز موجود در ترمينال‌ها انجام شد.
ويافزايش ساعت كاري ترمينال‌ها از 5 صبح تا 11 شب،هماهنگي با نيروي انتظامي و پليس راهور در خصوص حضور پر در جلو درب ورودي و  داخل ترمينال،نصب بنر خوش آمد گويي در ترمينال آزادگان و غرب در آغاز سال تحصيلي جديد واستقبال از دانشجويان در آغاز سال تحصيلي جديد با تقديم گل و پذيرايي با شكلات را از ديگر اقدامات انجام شده در استقبال از مهر نام برد.
فرازمند بيان کرد:بازسازي و راه‌اندازي ايستگاه بوئين‌زهرا جهت خدمات بهتر به مسافرين به ويژه دانشجويان و محصلين و هماهنگي با سازمان اتوبوسراني و تاكسيراني جهت ارائه خدمات در جلوي درب به دانشجويان از ديگر اقدامات انجام شده توسط اين مجموعه براي استقبال از مهر بود.
وي بيان کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمايشگاه عكس و پوستر يادواره شهدا و دفاع مقدس در سالن انتظار ترمينال آزادگان و غرب برگزار شد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط