پنجشنبه ۱۳۹۶/۱۰/۰۷

محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين:

بيش از 168هزار سفر از پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين صورت گرفته است

علي محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: در 9 ماه اول امسال 168هزار و 595 سفر از پايانه مسافربري شهرداري قزوين صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومي سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: در اين مدت 70درصد از سفرها از طريق اتوبوس، 23درصد از طريق ميني‌بوس، 7درصد از طريق سواري کرايه‌هاي برون شهري مجاز صورت گرفته است.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: 2ميليون و 106هزار و 800مسافر از پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين در اين مدت جابجا شدند.

وي تصريح کرد: بيشترين تقاضاي سفر در اين مدت مربوط به شهرهاي تهران، مشهد و شهرهاي شمال کشور بوده است.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهي در پايانه‌هاي مسافري از جمله اتاق مادر و کودک،سرويس بهداشتي، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌هاي تجاري که محصولات و کالاهاي موردنياز مسافران را در پايانه‌ها ارائه مي‌کنند، گفت: پايانه‌هاي مسافربري قزوين با امکانات و تجهيزات خود خدمات مطلوبي را به مسافران ارائه مي‌کند.

اين مسوول گفت: همه تلاش کساني که در پايانه‌ها انجام وظيفه مي‌کنند اين است که شرايط مناسبي را براي شهروندان مسافر فراهم کنند تا هيچ نگراني براي سفر نداشته باشند.

پايان پيام