شنبه ۱۳۹۶/۰۱/۱۹

محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري قزوين خبر داد؛

جابه‌جايي 97هزار مسافر از پايانه‌هاي مسافربري قزوين در ايام نوروز 96

علي محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: 97 هزار و 855 مسافر از پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين از 25 اسفند 95 تا 15فروردين 96 جابجا شدند.

 به گزارش روابط عمومي سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: در ايام نوروز امسال، شمار مسافران ورودي و خروجي از پايانه‌هاي مسافربري آزادگان و غرب توسط اتوبوس، ميني‌بوس و سواريهاي كرايه به 97هزار و 855 مسافر رسيد.

اين مسوول گفت: در اين مدت از پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين از 25  اسفند 95 تا 15فروردين 96،  35هزار و 520مسافر درون استاني و 62هزار و 335مسافر برون استاني جابجا شدند.

وي بيان کرد: در اين مدت 673مسافر درون استاني از طريق اتوبوس، 29هزار و 201مسافر درون استاني از طريق ميني بوس و 5هزار و 646 مسافر درون استاني از طريق سواري جابجا شدند.

محمدحسيني اضافه کرد: همچنين در اين مدت 47هزار و 762 مسافر برون استاني از طريق اتوبوس، 7هزار و 151 مسافر برون استاني از طريق ميني بوس و 7هزار و 421 مسافر برون استاني از طريق سواري جابجا شدند.

اين مسوول گفت: در اين ايام 107 دستگاه اتوبوس براي کاروان‌هاي راهيان نور و 50دستگاه اتوبوس براي عتبات عاليات اعزام شدند.

وي تصريح کرد: بيشترين تقاضاي سفر در اين مدت مربوط به شهرهاي تهران، مشهد و شهرهاي شمال کشور بوده است و همچنين زائرين راهيان نور و کربلا نيز در اين ايام از پايانه مسافربري آزادگان اعزام شدند.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهي در پايانه‌هاي مسافري از جمله اتاق مادر و کودک،سرويس بهداشتي، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌هاي تجاري که محصولات و کالاهاي موردنياز مسافران را در پايانه‌ها ارائه مي‌کنند، گفت: با شروع فصل بهار، پايانه‌هاي مسافربري قزوين با امکانات و تجهيزات خود خدمات مطلوبي را به مسافران ارائه دادند.

اين مسوول گفت: همه تلاش کساني که در پايانه‌ها انجام وظيفه مي‌کنند اين بود که شرايط مناسبي را براي شهروندان مسافر فراهم کنند تا هيچ نگراني براي سفر در ايام نوروز نداشته باشند.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط