چهارشنبه ۱۳۹۵/۱۲/۲۵

ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

احداث پايانه نسيم شمال و خريد 10دستگاه اتوبوس در قزوين از اقدامات ارزشمندي است

وهاب ميزاني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: احداث پايانه نسيم شمال قزوين يکي از اقدامات مهم و ارزشمندي براي ساماندهي سفرهاي شمال و شمال غرب كشور در قزوين بود.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ ميزاني در آئين افتتاح 6 پروژه شهرداري قزوين به مناسبت روز شهردار با اعتبار 170ميليارد ريال با تبريک روز شهردار افزود: با احداث پايانه نسيم شمال امکانات خوبي به مسافران و رانندگان ارائه خواهد شد و بسياري از مشکلات در راستاي حمل و نقل مسافرت‌هاي شمال و شمال غرب كشور در قزوين حل خواهد شد.

وي بيان کرد: 10دستگاه اتوبوس درون شهري با اعتبار 10ميليارد تومان خريداري شده است که اين مهم يکي از اقدامات مهم شهرداري قزوين در سال جاري بوده است.

ميزاني بيان کرد: به دليل مشکلات تحريم، شهرداري قزوين نتوانسته از سال 89 اتوبوس جديدي خريداري کند که بعد از آن شهرداري به موضوع نوسازي اتوبوس هاي شهرداري پرداخت اما با تلاش هاي فراوان توانست امسال 10 دستگاه اتوبوس جديد را خريداري کند.

 وي اظهار کرد: اين اتوبوس ها داراي تجهيزات و امکانات ويژه هستند و همچنين قابل بهره برداري براي معلولان و جانبازان است.

اين مقام مسوول بيان کرد: در گذشته دولت براي خريد اتوبوس اعتبار اختصاص مي‌داد اما اکنون اين اعتبار اختصاص داده نمي‌شود و شهرداري قزوين در اين شرايط اقتصادي توانسته است اين ميزان بودجه را براي خريد 10دستگاه اتوبوس هزينه کند و اين مهم بسيار ارزشمند است.

وي پيشنهاد داد: با توجه به اينکه پايانه نسيم شمال قزوين در روز شهردار به بهرهبرداري رسيده است اين پايانه به نام شهيد باکري نامگذاري شود.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط