دوشنبه ۱۳۹۵/۱۲/۲۳

محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين:

پايانه‌هاي قزوين؛ آماده استقبال از مسافران نورورزي96 است

علي محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: پايانه‌هاي مسافري قزوين با اجراي برنامه‌هاي گوناگون و آمادگي بيش از پيش، آماده استقبال از بهار 96 است.

به گزارش روابط عمومي سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: انجام تبليغات محيطي، عمليات بازسازي، نوسازي و گسترش فضاي سبز همراه با پاکيزگي مناسب‌تر محيط پايانه از جمله اقداماتي است که در پايانه‌هاي مسافري انجام خواهد شد و رنگ آميزي جداول و خط کشي گذرگاه‌ها و کاشت گل و گياه فصلي نيز در همين راستا انجام خواهد گرفت.

اين مسوول چيدن سفره هفت سين، استقرار پايگاه ميراث فرهنگي براي راهنماي گردشگران، استقرار پايگاه جمعيت هلال احمر، شارژ کپسول‌هاي آتش نشاني، پخش بسته هاي شکلات به مسافران از اقدامات استقبال از بهار 96 در اين سازمان عنوان کرد.

وي گفت: در ايام عيد کارواش‌هاي پايانه آزادگان و غرب قزوين تعطيل نيست و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

محمدحسيني بيان کرد: خانه تکاني و نظافت ويژه پايانه‌ها در سکوهاي سوار و پياده شدن مسافر، مسجد و نمازخانه، محوطه پارکينگ، غرفه‌ها، سالن انتظار و سرويس بهداشتي همچنين نصب بنر، پوستر و تابلوهاي جديد راهنما در محوطه از ديگر فعاليت‌هاي استقبال از بهار 96خواهد بود.

اين مسوول گفت: با شروع فصل بهار، پايانه‌هاي مسافربري قزوين با امکانات و تجهيزات خود آماده ارائه خدمات مطلوب و مورد نياز به مسافران خواهد بود.

وي افزود: همه تلاش کساني که در پايانه‌ها انجام وظيفه مي‌کنند اين است که شرايط مناسبي را براي شهروندان مسافر فراهم کنند تا هيچ نگراني براي سفر نداشته باشند.

وي بيان کرد: در اين ايام  همه دست‌اندرکاران به‌ نحوي تلاش مي‌کنند که شرايط مناسب و ايمن را فراهم کنند تا مردم بدون دغدغه خاطر به سفرهاي خود بپردازند.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهي در پايانه‌هاي مسافري از جمله اتاق مادر و کودک،سرويس بهداشتي، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌هاي تجاري که محصولات و کالاهاي موردنياز مسافران را در پايانه‌ها ارائه مي‌کنند، گفت: مسافران با استفاده از اين امکانات، در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودي، مي‌توانند با مراجعه به مديريت داخلي ترمينال شکايت خود را ارائه دهند و همچنين با شماره تلفن 33551225 و شماره پيامک30006044551225 با مسئولان پايانه‌ها مشکلات خود را در ميان بگذارند.

وي با تاکيد بر اهميت آرامش روحي و رواني شهروندان مسافر، لزوم همکاري و همراهي متقابل مسافران و مسئولان را در اين زمينه يادآور شد و گفت: ما در پايانه‌هاي مسافري سازوکارهاي لازم را براي خدمت‌رساني مطلوب به مسافران فراهم خواهيم کرد.

اين مسئول به لزوم رعايت پاکيزگي و بهداشت در پايانه‌ها و اتوبوس‌ها اشاره کرد و از رانندگان و مسافران خواست که در اين زمينه همکاري بيشتري با مسئولان پايانه‌ها داشته باشند.

پايان پيام 

تصاویر مرتبط