محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين:
شهروندان مشکلات را با مسوولان پايانههاي مسافربري قزوين در ميان بگذارند
علي محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: شهروندان مسافر به موقع مشکلات و کمبودها را با مسوولان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين در ميان بگذارند تا در اسرع وقت به مشکلات و کمبودهاي مسافران شهروند رسيدگي شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: شهروندان مسافر بايد با مشاهده هرگونه مشکل و کمبودي به موقع و سريع، با مراجعه به مديريت داخلي ترمينال شکايات خود را ارائه دهند.
وي اضافه کرد: همچنين شهروندان مسافر ميتوانند با شماره تلفن 33551225 و يا با شماره پيامک 30006044551225 با مسئولان پايانهها مشکلات و شکايات خود را در ميان بگذارند.
وي اضافه کرد: با در جريان گذاشتن به موقع مشکلات و کمبودها تلاش خواهيم کرد تا در اسرع وقت به مشکلات و کمبودهاي مسافران شهروند رسيدگي کنيم تا رفاه حال شهروندان تامين شود.
اين مسوول اضافه کرد: اين سازمان با در نظر گرفتن تدابير لازم آماده پاسخگويي صريح و شفاف به مراجعان است تا مسافران با کمترين مشکل مواجه شوند.
وي بيان کرد: اين سازمان آماده ثبت نظرات، انتقادات و مشکلات شهروندان مسافر براي ارتقاء ارائه خدمات رفاهي است و در اين راستا شهروندان مسافر بايد با ما همراهي داشته باشند.
اين مسوول اظهار کرد: با در جريان قرار دادن مشکلات و کمبودها از سوي شهروندان مسافر، ميتوانيم با اتخاذ تدابير لازم آماده پاسخگويي صريح و شفاف به شهروندان قزويني و مسافران باشيم.
مديرعامل سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين تصريح کرد: در برخي اوقات شهروندان مسافر با در ميان نگذاشتن مشکلات باعث ميشوند مشکلات و کمبودها از نظر مسوولان ديده نشود و شهروندان مسافر اظهار نارضايتي از وضعيت داشته باشند.
پايان پيام