محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانههاي مسافربري قزوين تشريح کرد؛
تشريح اقدامات سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين در ايام نوروز 95
علي محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين اقدامات اين سازمان را براي استقبال از بهار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان مسافر در ايام نوروز 95 تشريح کرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: با شروع فصل بهار، پايانههاي مسافربري قزوين با امکانات و تجهيزات خود آماده ارائه خدمات مطلوب و مورد نياز به مسافران بود که توانست در اين ايام شرايط مناسب و ايمني را براي مسافران فراهم کنند.
وي افزود: همه تلاش کساني که در پايانهها انجام وظيفه ميکنند اين است که شرايط مناسبي را براي شهروندان مسافر فراهم کنند تا هيچ نگراني براي سفر نداشته باشند و شهروندان مسافر بدون دغدغه خاطر به سفرهاي خود بپردازند.
اين مسوول افزود: انجام تبليغات محيطي، عمليات بازسازي، نوسازي و گسترش فضاي سبز همراه با پاکيزگي مناسبتر محيط پايانه از جمله اقداماتي بود که در پايانههاي مسافري براي استقبال از بهار انجام شد و رنگ آميزي جداول و خط کشي گذرگاهها و کاشت گل و گياه فصلي نيز در همين راستا صورت گرفت.
محمدحسيني بيان کرد: خانه تکاني و نظافت ويژه پايانهها در سکوهاي سوار و پياده شدن مسافر، مسجد و نمازخانه، محوطه پارکينگ، غرفهها، سالن انتظار و سرويس بهداشتي همچنين نصب بنر، پوستر و تابلوهاي جديد راهنما در محوطه از ديگر فعاليتهاي استقبال از بهار 95 بود.
مديرعامل سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: همچنين با هماهنگيهاي صورت گرفته با سازمان ميراث فرهنگي در پايانه مسافربري آزادگان، نمايندهاي براي راهنمايي مسافران مستقر شد.
وي به برگزاري جشن عمو نوروز در 27 و 28 اسفند در پايانه مسافربري آزادگان اشاره و بيان کرد: از مسافران نوروزي با پخش شکلات استقبال شد و همچنين در پايانههاي مسافربري سفره هفت سين چيده شده بود.
مديرعامل سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين با اشاره به وجود امکانات مختلف رفاهي در پايانههاي مسافري از جمله اتاق مادر و کودک،سرويس بهداشتي، سالن انتظار و مجموعه غرفههاي تجاري که محصولات و کالاهاي موردنياز مسافران را در پايانهها ارائه ميکنند، گفت: مسافران با استفاده از اين امکانات، در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودي، توانستند با مراجعه به مديريت داخلي ترمينال شکايت خود را ارائه دهند و همچنين با شماره تلفن 33551225 و شماره پيامک30006044551225 با مسئولان پايانهها مشکلات خود را در ميان بگذارند.
وي گفت: در ايام نوروز در پايانههاي مسافري سازوکارهاي لازم براي خدمترساني مطلوب به مسافران فراهم شده بود.
پايان پيام