سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۹/۱۷

محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين:

سازمان پايانه‌هاي مسافربري قزوين آماده دريافت انتقادات مسافران است

علي محمدحسيني، مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين آماده ثبت نظرات، انتقادات و مشکلات شهروندان مسافر براي ارتقاء ارائه خدمات رفاهي است.

به گزارش روابط عمومي سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: شهروندان مسافر بايد با مشاهده هرگونه مشکل و کمبودي، با مراجعه به مديريت داخلي ترمينال شکايت خود را ارائه دهند و همچنين با شماره تلفن 33551225 و شماره پيامک   30006044551225 با مسئولان پايانه‌ها مشکلات خود را در ميان بگذارند.

وي با بيان اينکه شهروندان مسافر با همراهي و همدلي مي‌توانند ما را در ارتقاء ارائه خدمات مورد نياز مسافران کمک کنند، اظهار کرد: با در جريان قرار دادن مشکلات و کمبودها از سوي شهروندان مسافر، مي‌توانيم با اتخاذ تدابير لازم آماده پاسخگويي صريح و شفاف به شهروندان قزويني و مسافران باشيم.

محمدحسيني بيان کرد: همه تلاش کساني که در پايانه‌ها انجام وظيفه مي‌کنند اين است که شرايط مناسبي را براي شهروندان مسافر فراهم کنند تا هيچ نگراني براي سفر نداشته باشند.

اين مسوول گفت: اين سازمان با در نظر گرفتن تدابير لازم آماده پاسخگويي صريح و شفاف به مراجعان است تا مسافران با کمترين مشکل مواجه شوند.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قزوين تصريح کرد: در برخي اوقات شهروندان مسافر با در ميان نگذاشتن مشکلات باعث مي‌شوند مشکلات و کمبودها از نظر مسوولان ديده نشود و شهروندان مسافر اظهار نارضايتي از وضعيت داشته باشند.

وي اضافه کرد: با در جريان گذاشتن به موقع مشکلات و کمبودها تلاش خواهيم کرد تا در اسرع وقت به مشکلات و کمبودهاي مسافران شهروند رسيدگي کنيم تا رفاه حال شهروندان تامين شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط