شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۲۵

پیام تبریک مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین به مناسبت هفته حمل و نقل

مجید اسلامی، مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین طی پیامی هفته حمل ونقل، رانندگان و را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین مجید اسلامی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین: طی پیامی فرارسیدن هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم، دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها "۲۶ آذر لغایت یکم دی ماه" که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری مزین گشته است و یادآور تعلق خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی است را گرامی می داریم.

 این روز را می توان نمایش توان و غیرت مردانه تلاشگران عرصه حمل و نقل در بسیج همگانی و پاسخگویی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حرکت جهادگرانه آنان در شرایط حساس دفاع مقدس و جلوگیری از بحران اقتصادی کشور دانست.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات قشر حمل و نقل، این روز را به رانندگان غیور بخش حمل ونقل و راهداران شب زنده دار در جاده ها و تمامی تلاشگران و فعالان در حوزه راهداری حمل ونقل و جاده ای تبریک عرض می نمایم و از خداوند سبحان توفیق و سربلندی همه را در انجام وظایف و ماموریت اجتماعی و شــغلی و تلاش بیش از پیش در جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همواره مسئلت می‌نمایم.

پایان پیام./

تصاویر مرتبط