شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۰

اسلامی:

حجاب حدود شرعی و قانونی است و از ارائه خدمات به افرادی که این حدود را رعایت نمی کنند معذوریم

اسلامی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: از آنجایی که حجاب از حدود شرعی و قانونی می باشد لذا با تمام احترام به عنوان خادم مردم در شهر دارالمومنین قزوین در پایانه های مسافربری رسالت خود را انجام می دهیم اما از ارائه خدمات به افرادی که این حدود را رعایت نمی کنند معذوریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛اسلامی با اعلام این خبر افزود:سالانه بیش از 250 هزار مسافر از پایانه های مسافربری شهرداری قزوین جابجا می شود،با وحدت کلام، مشارکت و دغدغه‌مند بودن می‌توان راه را برای انجام اقدامات فرهنگی و رسیدن به نتیجه مطلوب به روشنی ترسیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی های صورت پذیرفته با انجمن صنفی شرکت های مسافربری به تمامی شرکت ها ابلاغ گردیده است که از خدمات به افرادی که حجاب حدود شرعی و قانونی را رعایت نمی کنند خدمات ارائه نگردد.

 

اسلامی با بیان اینکه شهروندان قزوینی به حفظ شئونات اسلامی حساس هستند گفت: همانگونه که شهروندان قزوینی برای میهمانان و مسافران احترام قائل هستند و با فرهنگ بالای خوداز گردشگران میهمان‌نوازی می‌کنند انتظار می‌رود گردشگران هم با رعایت اصول اسلامی و حجاب حدود شرعی و قانونی به ارزش‌های شهروندان نجیب این دیار احترام بگذارند

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط