سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۲

اسلامی :

پایانه مسافربری جنوب قزوین (بوئین زهرا) به زودی مرمت و افتتاح می شود

اسلامی مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین از مرمت و آماده بهره برداری شدن پایانه مسافربری جنوب شهر قزوین (بوئین زهرا) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛اسلامی با بیان این مطلب اظهار داشت: پایانه مسافربری بوئین زهرا بدون شک موجب رونق کسب و کارها جنوب شهر قزوین بوده و خواهد شد

.

وی با اشاره به اینکه پایانه مسافربری بوئین زهرا در فضایی بالغ بر حدود 2000  مترمربع بازسازی می شود که مشتمل بر سالن دفاتر فروش بلیط، دفاتر تجاری و یک سالن انتظار مسافران است، از احداث یک مجموعه تعمیرگاهی، کارواش خبر داد.

 

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین طراحی پایانه را یک طراحی خاص و به صورت مدور عنوان و تصریح کرد: این طراحی موجب شده تمامی دفاتر فروش شانس یکسانی برای فروش بلیط داشته و دیگر مشکلات گذشته در این خصوص وجود نداشته باشد.

 

اسلامی در ادامه به حضور شرکت های بزرگ تعمیرگاهی در جوار پایانه اشاره کرد و افزود: دیگر نیازی نیست سواری کرایه ها و اتوبوس ها برای رفع عیب و نقص به خارج از محوطه پایانه رفته و وقت و هزینه زیادی صرف تعمیر کنند.

 

وی همچنین با ابراز خرسندی از وجود کارواش در کنار پایانه،تصریح کرد:برای شستشوی هر دستگاه اتوبوس حداقل 25 لیتر آب نیاز است که با وجود کارواش یاد شده مشکل شستشوی مرتفع خواهد شد.

 

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین همچنین از طراحی فضای سبز زیبایی توسط سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در محوطه پایانه خبر داد و تصریح کرد: سعی کرده ایم گل ها و گیاهان مقاوم و زیبایی در این ناحیه کاشته شود تا علاوه بر زیباسازی بیشتر محوطه پایانه، روحیه نشاط و شادابی مسافران و شهروندان عزیز قزوینی را افزایش دهیم.

 

این مسئول در پایان یادآور شد: پایانه مسافربری جنوب شهر قزوین (بوئین زهرا) جهت رفاه حال شهروندان و مسافران و جهت رونق اقتصادی، رفاهی و فرهنگی بیشتر در این منطقه از شهر بازسازی و افتتاح می شود.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط