سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۹/۰۸

مراسم تکریم محمدحسینی مدیرعامل سابق سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در این سازمان برگزار شد.

مراسم تکریم علی محمدحسینی مدیرعامل سابق سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در سالن جلسات سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ مراسم تجلیل علی محمد حسینی مدیرعامل سابق سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین طی مراسمی با حضور انجمن های مسافربری و همکاران درسالن جلسات سازمان برگزار شد.   

مجید اسلامی مدیرعامل سازمان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات بی شائبه و صادقانه چندین ساله خدمت آقای محمدحسینی به عنوان مدیرعامل از ایشان تقدیر و تشکر نمود و ضمن درخواست بهره گیری از تجارب و مهارت ایشان برای وی در ادامه مسیر خدمت رسانی به شهروندان آرزوی موفقیت و سلامت از خداوند مسئلت نمود.  

 در ادامه مراسم علی محمدحسینی ضمن تشکر از انجمن های مسافربری وهمکاران سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین  گفت : رفتار همراه با محبت شما، کلمات پرمهر ، لبخندهای واقعی و دوستانه ، حمایت های همه جانبه ، همکاریهای بی دریغ ، اینها را چگونه می توان جبران و یا قدردانی کرد.  امیدوارم کاستی ها را و تقصیرهای مرا ببخشایید و فراموش کنید و در عوض چهره ای را بخاطر بسپارید که همیشه همه شما را دوست داشته و به دوستیتان افتخار می کند و به حمایت و دعای خیرتان نیازمند است .

در پایان از محمدحسینی مدیرعامل سابق سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل بعمل آمد.

پایان پیام./

تصاویر مرتبط