چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۱۶

اجرای طرح نمادین بین الحرمین در سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی طرح نمادین بین الحرمین در پایانه آزادگان برپاشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ علی محمدحسینی افزود: همه ساله در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت  اباعبدالله الحسین علیه السلام عاشقان و ارادتمندان به زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شوند، که امسال این برنامه نیز به صورت نمادین در پایانه آزادگان شهرداری قزوین بر پا شد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده طرح بین الحرمین در فضایی به متراژیک هزار و 800  مترمربع برای عزاداران و عاشقان زیارت اربعین واقع در پایانه آزادگان سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین در حال اجرا است.

علی محمدحسینی تصریح کرد: فعالیت موکب‌ سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین از پنج شنبه مصادف با چهارم ماه صفر شروع شده است و تا پایان ماه صفر میزبان عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی باقدردانی از همکاری ادارات، مساجد و هیئت‌های عزاداری تصریح کرد: در این مکان محفل معنوی عزاداری با استفاده از فیوضات منبر و نوحه سرایی ذاکرین با حضور عاشقان اهل بیت برگزار می‌شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط