محمد حسيني، سرپرست سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين:
زائرين عتبات عاليات تخلفات رانندگان اتوبوس را گزارش دهند
علي محمدحسيني، سرپرست سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: زائرين عتبات عاليات تخلفات رانندگان اتوبوس را در صورت مشاهده هرگونه تخلف با مراجعه به مديريت داخلي ترمينال گزارش دهند.
به گزارش روابط عمومي سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: زائرين و همراهاندر صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودي در داخل ترمينال، ميتوانند با مراجعه به مديريت داخلي ترمينال شکايت خود را ارائه دهند و همچنين با شماره تلفن 33551225 و شماره پيامک 30006044551225 با مسئولان پايانهها مشکلات خود را در ميان بگذارند.
وي تاکيد کرد: رانندگان اتوبوس موظف هستند مسافران را داخل ترمينال سوار و پياده کنند و مسافران در صورت مشاهده تخلفي در اين راستا که مسافران را خارج از ترمينال پياده ميکنند حتما گزارش تخلف را ارائه دهند.
اين مسئول ادامه داد: با انتقال مکان اعزام زائرين عتبات عاليات به پايانه مسافربري آزادگان شهر قزوين در سال گذشته رضايت زائرين و همراهان آنها افزايش يافته است.
محمدحسيني بيان کرد: در سالهاي گذشته مکان اعزام زائرين عتبات عاليات با مشکلات فراواني روبرو بود که با انتقال آن به پايانه مسافربري آزادگان شهر قزوين در سال گذشته رضايت زائرين و همراهان آنها جلب شد.
وي گفت: طبق نظرسنجي انجام شده زائرين و همراهان با مشکل خاصي مواجه نيستند و از کيفيت ارائه خدمات راضي هستند.
اين مسئول با تاكيد بر تكريم ارباب رجوع و فراهم آوردن زمينه هاي مساعد به منظور سفري آرام براي مسافران، گفت: همه تلاش کساني که در پايانهها انجام وظيفه ميکنند اين است که شرايط مناسبي را براي شهروندان مسافر فراهم کنند تا هيچ نگراني براي سفر نداشته باشند.
پايان پيام