چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۰

محمد حسینی خبرداد؛

جهت رفاه شهروندان و مسافران بزودی شعب یکی از بانک ها در پایانه آزادگان راه اندازی می شود

انجمن ها ، روسای شرکت های مسافربری و نماینده بانک سپه در نشستی صمیمی با مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین به بررسی راهکارهای ارتقاء سطح همکاری‌های در مسیر افزایش رفاه شهروندان پرداخته و بر لزوم توسعه مراودات و بهره گیری مطلوبتر از ظرفیت‌ها، تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین؛ مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری قزوین  در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به امکانات در پایانه ها، به اهمیت تعامل بین دستگاهی در بهبود امکانات رفاهی در پایانه آزادگان ، تاکید کرد: هرجا شاهد همراهی و تعامل بهتر بین دستگاههای خدمات رسان بودیم، ارتقاء رفاه شهروندی نتیجه آن بوده است.

علی محمد حسینی ضمن ابراز رضایت از همکاری خوب بین شرکت های مسافربری و بانک ها خاطر نشان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر به طور مستمر شاهد ارتقا سطح همکاری و تعامل بین این مجموعه ها بوده‌ایم.

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین گفت: مردم دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف را در حکم واحد و سوار بر یک کشتی می دانند، بنابراین خط کشی و فاصله گذاری در عملکرد های مختلف، از منظر افکار عمومی وجود ندارد و ارزیابی نهایی مردم از خدمات نظام اداری کشور، برپایه کل اقدامات اجرایی شده است.

محمد حسینی ادامه داد: خوشبختانه هماهنگی‌ بین شرکت های مسافربری ،بانک ها و سازمان پایانه ها به واسطه تعاملات مناسب، ارتقاء یافته و به سطح مطلوبی رسیده است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین با استقبال از پیشنهاد بانک سپه و شرکت های مسافربری در زمینه راه اندازی شعبه بانک و نصب دستگاه ای تی ام در پایانه آزادگان ارتباطی بین سازمان و تبادلات اداری  با هدف تسهیل در ارائه خدمات شهری به شهروندان، خاطرنشان کرد: باید از نگاه های بخشی و سازمانی فراتر رفته و با دیدی جامع نگر در مسیر بهبود و توسعه همکاریهای بین سازمانی و در نهایت رضایت شهروندان تلاش کنیم.

محمد حسینی در پایان گفت: در حال حاضر شعبه بانک شهر در جلوی درب پایانه آزادگان از ساعت هفت صبح الی بیست شب و دو دستگاه ای تی ام نیز در داخل مجموعه به شهروندان و مسافران خدمت رسانی می کنند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط